Skiën in Maart

Wintersporters,

Wij willen in Maart (eind Maart) nog graag met 5 a 6 personen een lang weekend skiën. Nu zijn we afgelopen jaar al in Ischgl geweest en zouden we graag ergens anders heen gaan.
Hebben jullie tips waar het sneeuwzeker is én een goede apresski?
Het liefst uiteraard ook wat pistekilometers, we zijn allemaal redelijk goede skiërs.

A Little party never killed nobody

Sölden, wellicht Obertauern, Mayrhofen met de Hintertuxer Gletscher op een steenworp afstand.

Mr. Slow

+1 voor Sölden

+2 Solden

Sankt Anton am Arlberg.

+3 Sölden!

+4 Solden
+1 voor Sankt Anton

A bad day of snowboarding still beats a good day in the office

+1 Serfaus
+2 Sankt Anton
(Sölden vind ik persoonlijk qua skiën toch een categorie lager dan Ischgl, Ski Arlberg en SFL)

*bericht bewerkt door Skiwi op 08 jan 2020 14:32

  • Serfaus
    +2 Sankt Anton
    (Sölden vind ik persoonlijk qua skiën toch een categorie lager dan Ischgl, Ski Arlberg en SFL)
Skiwi op 8 jan 2020 14:21

Hoezo een - voor Serfaus?
Wij zitten namelijke met een gelijke groep, met hetzelfde dilemma, te denken aan Serfaus.

  • Serfaus
    +2 Sankt Anton
    (Sölden vind ik persoonlijk qua skiën toch een categorie lager dan Ischgl, Ski Arlberg en SFL)
Skiwi op 8 jan 2020 14:21

hahaha, sorry dat was gewoon een bullet point. Ik bedoelde een + voor Serfaus dus ;)

@Hendry voor het zuip gedeelte kun je toch echt beter naar Solden gaan i.p.v. Serfaus…

Wij gaan 27 maart naar Dutchweek in Gerlos.

Gerlossie! Daar lukt zuipen ook!

Gerlossie! Daar lukt zuipen ook!

Bruuuno op 12 jan 2020 22:13

Als zuipen dan toch belangrijker is dan skiën dan kan je misschien ook eens kijken op zuipen.be/forum

Niet om het zuipen… We gaan in de voorjaarsvakantie een week met de kinderen naar Mittersill. Qua skiën klmen we dan niet aan onze trekken. Dus heerlijk samen afsluiten in Gerlos.

Maar zuipen kan je daar ook. Fijne afsluiter Seppi's

*bericht bewerkt door marie-clairehamers-s op 13 jan 2020 19:09

Plaats een reactie