2-8 februari Ski Amadé, ga jij mee?

Hallo forum,

@Jesper, Thomas (maat van Jesper) en ik willen naar Ski Amade in de 1ste week van februari. Het idee is om zondag nacht (2 februari) weg te gaan, maandag de eerste skidag te doen, zaterdag (8 februari) tot een uur of 2 skiën en dan terug rijden naar het land der windmolens. Even een aantal punten over ons en wat we tot nu toe hebben.
-Wij zijn alle drie studenten (21) dus het budget per persoon ligt ongeveer op een maand maximaal lenen.
-Wij zijn vrij gevorderde skiërs, pistes hebben allemaal dezelfde kleur. Wit
-Een auto is geen probleem tenzij de persoon die mee gaat met een goed alternatief komt.
-Het idee is om 5 of 6 verschillende skigebieden te doen en te overnachten in Eben im Pongau (mooi centraal). Gebieden: Flachau, Hochkonig, Gasteinertal, Schladming en Obertauern, eventueel ergens twee dagen.
-Naast dat we ervaren skiërs zijn zijn we ook redelijk ervaren coureurs, oftewel de nodige ritjes naar de Alpen zijn er bij iedereen geweest.

Wat verwachten wij van jou:
-Het belangrijkste, jij weet hoe je een mooie dag kunt hebben
-Je kunt een beetje fatsoenlijk de piste afkomen
-Eigen materiaal is een redelijke must vanwege het gezeik met huren
-Een mede student is niet perse een must. Mocht je je op de oude dag nog 20 voelen dan ben je ook welkom.
-Rijbewijs is niet perse iets waar je over hoeft te beschikken, het komt wel goed uit aangezien de reis dan wat aangenamer is.

Lijkt je dit nou een goed plan dan kun je hieronder reageren of me een privé berichtje sturen en voeg ik je toe aan de Whatsapp groep.

PS: Er is een kans dat je een dagje met weerman Henri mee gaat skiën, je weet wel, die man van het stoelverwarming topic.

A winter without powder isn't a winter!

Alleen als @JoostW niet mee gaat

*bericht bewerkt door Tim. op 09 jan 2020 20:57

@Joostw, houd er rekening mee welke dag je naar Obertauern wil gaan, deze zit nl niet aangesloten bij de ski Amade pas, wel Salzburgercard, of een losse dagpas.

Dienten Die Alte schule

Daar hadden we idd al rekening mee gehouden @Elly3
Alles moet natuurlijk wel goed geregeld zijn.

A winter without powder isn't a winter!

Ik ben die week ook in Obertauern ⛷️ te herkennen aan een muts op mijn helm (BvdGf) en 8 kids voor mij uit⛷️⛷️. Heb een seizoenskaart voor Amade. Dus moet ook een ander kopen 😥

Dienten Die Alte schule

Plekje nog steeds daar.

Misschien handig om te vermelden dat de auto vertrekt vanuit Arnhem. Je kunt dus ergens in de regio klaar staan en dan pikken we je op.

A winter without powder isn't a winter!

Plekje nog steeds daar.

Misschien handig om te vermelden dat de auto vertrekt vanuit Arnhem. Je kunt dus ergens in de regio klaar staan en dan pikken we je op.

Joostw op 12 jan 2020 15:06

tho & ik vertrekken vanaf Scherpenzeel (GLD) en dan naar Arnhem ja

Gang is alles

We hadden de heilige 4e persoon gevonden maar helaas is diegene afgehaakt :(

We hebben geboekt in Bischofshofen en we hebben dus nog plek voor een 4e persoon. Prijs voor de week is rond de 700 euries met alles erop en eraan.

A winter without powder isn't a winter!

Plaats een reactie