Iedereen GiGi!

Met de verdwijning van een van de meest productieve ski-testers van het forum, is misschien het moment aangebroken om zelf te beginnen met testen.

Hoe je daarmee aan de slag moet kan je zien in het volgende filmpje van Le Ski Show.

Opgelet: enige basiskennis van Quebecois is een vereiste 😉.

https://youtu.be/wsOzVQMlJNI

Prachtig taaltje en ik denk dat voor onze Noorderburen echt wel ondertiteling nodig is.
Goed initiatief. 💪

*bericht bewerkt door dan58 op 11 jan 2020 12:22

Born to run. B.S.

Wat is dat toch met Fransen en hesjes?? Maar ik versta er bijzonder weinig van inderdaad :). Minimaal 2 keer een afdaling, bochten afwisseling, bekende terrein gebruiken en nog iets met skimerken…Da’s toch de essentie ;)?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

https://youtu.be/jn8nGLYB0N0

Wellicht beter te volgen.

Lijkt me Frans met een zwaar (lokaal) accent.

*bericht bewerkt door JDC op 11 jan 2020 13:31

Die @Sjaak27 weet altijd een juist filmpje erbij te vinden☃️ Goed te zien is waarom je juist outdoor een beter/completer beeld kunt krijgen dan indoor, maar dat is dan weer beter dan niks😋

LA NORMA😍☃️

@Roy83 @JDC het is geen Fransman, het is een Franstalige Canadees, uit Quebec. Zoals @Morzel al aangeeft, moet je het Quebecois een beetje machtig zijn ;)

Uitrusten doen we thuis wel!

Lijkt me Frans met een zwaar (lokaal) accent.

JDC op 11 jan 2020 13:30

Geen enkele Fransman noemt dit Frans. Maar het valt nog mee. Ik kan dit volgen ;-)

Ooit keek ik een docu over hondeslede-honden samen met Sandra (Française) en we hadden pas na 40 minuten door dat ze Frans (nou ja québécois) spraken ;-) gelukkig wel ondertiteling.

Click. Click. Peace

Met de verdwijning van een van de meest productieve ski-testers van het forum, is misschien het moment aangebroken om zelf te beginnen met testen.

Morzel op 11 jan 2020 12:08

@GiGi is dan niet meer actief op het forum, zijn site https://gigiski.com/ blijft wel actief. Zelf testen is daarom nog steeds overbodig.

*bericht bewerkt door Ferdinand op 11 jan 2020 15:32

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Wat is eigenlijk de reden dat hij het forum de rug heeft toegekeerd?

Zelf testen is daarom nog steeds overbodig.

Ferdinand op 11 jan 2020 15:31

Zelf testen is anders aangenaam tijdverdrijf.

Bla, bla, bla.

Zelf testen is daarom nog steeds overbodig.

Ferdinand op 11 jan 2020 15:31

Zelf testen is anders aangenaam tijdverdrijf.

bartvwg op 11 jan 2020 16:51

En zelf testen doe je zoals het woord al zegt dus zelf!

Aftellen maar!

We kunnen ook een seintje plaatsen op het forum telkens als Gigi een review post (zoals we bij Rancho doen).

Glide on!

We kunnen ook een seintje plaatsen op het forum telkens als Gigi een review post (zoals we bij Rancho doen).

Vivace op 11 jan 2020 20:04

Misschien ook een wekelijkse dienst, bv op zondag om 10u? En dat we dan met zijn allen bijeen komen en liedjes zingen 😜.

*bericht bewerkt door DrPhil op 11 jan 2020 20:42

Dit is toch wel een beetje als een verlaten vriendje dat maar blijft aanbellen bij zijn ex. Creepy.

We kunnen ook een seintje plaatsen op het forum telkens als Gigi een review post (zoals we bij Rancho doen).

Vivace op 11 jan 2020 20:04

Misschien ook een wekelijkse dienst, bv op zondag om 10u? En dat we dan met zijn allen bijeen komen en liedjes zingen 😜.

DrPhil op 11 jan 2020 20:28

Dit is toch wel een beetje als een verlaten vriendje dat maar blijft aanbellen bij zijn ex. Creepy.

nr49 op 11 jan 2020 23:30

point taken, het zal Gigi zonder ook wel lukken hier

Glide on!

Hebben mensen al door dat er maar 1 persoon achter de accounts van drPhil en gigi zit?

Ooooh weer een nieuw sprookje van Paulus de boskabouter 😆
Wake up man.😭

Born to run. B.S.

Haha, ja is het behalve alcoholloze januari ook humorloze januari?

Je moet het wel zwaar hebben als je de sarcastische reacties en serieuze opmerkingen door elkaar haalt, zeker op de online fora van tegenwoordig ;)

*bericht bewerkt door sneeuwkabouter op 13 jan 2020 15:39

https://youtu.be/jn8nGLYB0N0

Wellicht beter te volgen.

Sjaak27 op 11 jan 2020 12:55

Mooie review! Zijn er meer van dit soort reviews?

Plaats een reactie