Gezocht Camper&Skimaatje(s) voor een roadtrip door de franse alpen

Voor een nieuw project [het maken van een foto/documentaire boek] ben ik op zoek naar een Camper of BusVan/ en Skimaatje(s) - [aantal mensen -keer X- afhankelijk van de grote van de Camper of BusVan]
Heb je de beschikking over een camper o.i.d. #Gaaf…Zoniet dan is huren een optie.

Om een roadtrip te maken langs meerdere grote & kleine Franse skigebieden in de departementen; Isère, Hautes-Alpes & Savoie.
Steekwoorden voor dit project o.a: Skieen, Snowboard, Tiny living, Back to Basics, Eco footprint, Cultuur, Interieur & Food.

Jij/Jullie; Zelfstarter, ondernemend, sociaal, Goede ski en of snowboard ervaring, en in het bezit van een Rijbewijs.
Leeftijd/Geslacht; Geen voorkeur.
Heb je een creatieve achtergrond in bijvoorbeeld; film, schrijven, editen, photoshop, vloggen, bloggen, etc etc etc dan is dit zeker een pre :-) echter geen must !

< indien van toepassing> Sta ik open om een commerciële samenwerking aan te gaan.
Dit project wil ik uitsmeren over het lopende en het seizoen 20/21 waarna ik het zal uitgeven (alleen of in volledige samenwerking met…jou! :-)
Duur: (open voor opties) +|_ 1 maand- vanaf maart 2020 - en een planning/opzet voor het seizoen 20/21.

Iets meer over mij; Fulltime Fotograaf - Skiën- on & off piste. || Fotografie (ski/bergsport, lifestyle,food & interieur) || levensgenieter || Ski sinds mn 5e…Naast de jaarlijkse skivakantie met mijn gezin, met regelmaat te vinden in de bergen…Ik heb daarnaast meerdere seizoenen in de sneeuw ‘gewerkt’ als skileraar, groeps-reisbegeleiding, skifitness en een aantal jaar als vrijwilliger ski instructie gegeven aan mensen met een lichamelijke beperking.
Verder hooked on fotografie, video, mac, tech-trends, koken, architectuur en nog veel meer ;-)

Lijkt dit je wat?! Stuur mij dan een pb met jou achtergrond, je email & telefoonnummer. Ideeën zijn altijd welkom. Ik neem z.s.m. contact met je op.

i’m living my dream now

Plaats een reactie