13 jarige jongen net op tijd uit lawine gered

Hohoho @evr66

Met verkeerde SKI uit bed gestapt?🤔
Of al te lang geen sneeuw gevoeld? 😉

Born to run. B.S.

@dan58 ;) pb ;)

Edwin van Riel

a) die heilige graal maak jij ervan, @alex een beetje kennende loopt dit wel los en doet hij meer aan deze materie dan het zoeken op een strand
b) geintjes kun je gewoon opstarten in de stube, dat is een meer geëigende plaats daarvoor

evr66 op 20 jan 2020 13:14

A. Dat is genoegzaam bekend en ook moeilijk te missen als je hier wat vaker leest.
B. Humor kan ook een belangrijke vorm van kritiek zijn en wellicht aanzetten tot zelfreflectie… Als je jezelf, je kennis, vaardigheden en kunde te serieus neemt of overschat, dan kan dat juist gevaar opleveren in het terrein… Snap je wat ik bedoel @Evr66?

Dus sorry, maar ik ben het niet met je eens dat humor hier per definitie niet op zijn plek is.

I can stick uphill ice, on my saucer...

was al duidelijk hoor, hoeft ook echt niet ;)

Edwin van Riel

Relax mannen, humor kan en mag zolang het niet kwetsend is en dat is hier volgens mij niet het geval.

Ennuh, als er niks meer valt te lachen is het maar een saaie boel. 😎

When life gets too complicated.... SKI

Even iets serieuzer pieps training is leuk en belangrijk.

Maar ik vind goed trainen en leren om te zorgen dat de kans dat je die pieps nodig hebt zo klein mogelijk wordt nog belangrijker. En in dat opzicht vind ik het strand voorbeeld van @alex wat slecht gekozen. ;-)

Click. Click. Peace

Je moet je niet vergissen in het aantal slabs dat dagelijks in de duinen wordt los getrapt. Daar is qua trainen echt nog wel wat te halen.

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/89d8cea216f9f52b26df2f52...

@Rogier Ik zie het probleem niet 😂

When life gets too complicated.... SKI

haha mooi! ;-) Maar zonder helm, zonder rugzak… levensgevaarlijk wat die gast doet ;-)

Click. Click. Peace

En dan ook nog geen rugzak met 3 eenheid.😆 😉
PS ik denk ook off- piste want zie geen paaltjes.

Born to run. B.S.

@dan58 En ik zie windsporen. Kortom een wonder dat ie nog leeft.

Click. Click. Peace

@dan58 En ik zie windsporen. Kortom een wonder dat ie nog leeft.

Rogier op 21 jan 2020 15:30

Valt mee. Hij heeft geoefend in Scheveningen, dat helpt 😉

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/89d8cea216f9f52b26df2f52...

@Rogier Ik zie het probleem niet 😂

Alex op 21 jan 2020 11:40

jawel … véél te warm

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/89d8cea216f9f52b26df2f52...

@Rogier Ik zie het probleem niet 😂

Alex op 21 jan 2020 11:40

jawel … véél te warm

evert op 29 jan 2020 12:35

temperatuur is wellicht boven de 30 graden, maar de piste niet… ik denk dat hij het wel aandurfde qua lawinegevaar.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

@dan58 En ik zie windsporen. Kortom een wonder dat ie nog leeft.

Rogier op 21 jan 2020 15:30

Valt mee. Hij heeft geoefend in Scheveningen, dat helpt 😉

Hessel op 21 jan 2020 15:32

Ik dacht eerder in Winterberg.

a) die heilige graal maak jij ervan, @alex een beetje kennende loopt dit wel los en doet hij meer aan deze materie dan het zoeken op een strand
b) geintjes kun je gewoon opstarten in de stube, dat is een meer geëigende plaats daarvoor

evr66 op 20 jan 2020 13:14

@evr66, k wou niemand kwetsen. Ik heb zelf een zoon van 13 die regelmatig achter mij skiet. Ik zou het niet willen meemaken.
Ik probeerde me gewoon visueel voor te stellen voor dat dan in zijn werk gaat in de duinen, en maakte er een karikatuur van.

@Tsjoecha

@evr66 is dit al lang vergeten en was die dag met de verkeerde ski van de berg gevlogen.😉😀

Born to run. B.S.

@tsjoecha, geen probleem hoor, ben soms wat fel als het op offpiste veiligheid aankomt ;)

Edwin van Riel

Plaats een reactie