overnachten onderweg naar frankrijk

beste Wintersport Vrienden
Dit jaar gaan wij op wintersport naar La plagne
we vertrekken vrijdag rond het middag uur en willen onderweg overnacht na 600km gereden te hebben ( Nancy-Langres)
wie weet nog een leuk hotel voor een mooie prijs

ibis budget hotels zijn altijd wel proper en liggen meestal ook dicht naast de autostrade en zijn heel betaalbaar

https://all.accor.com/ssr/app/accor/hotels/52200-langres-fra…

Oplopend beter:
F1
Ibis (budget)
B&B hotel

Allemaal basic. Ik vond b&b hotel gewoon netjes en beter ontbijt dan de andere 2.

Wij hebben overnacht in het novotel in nancy… keurig netjes, goede bedden, mooie prijs én een top restaurant aan de overkant van de straat; )

B&B Hotel zeker aan te raden. Van en naar Spanje heb ik daar twee maal gelogeerd. Alle basiscomfort is aanwezig. De kamers zijn net en ruim. Er is een afgesloten parking…

INHotel Nancy Frouard. Dichtbij de snelweg, goedkoop, afgesloten parkeerterrein met code, late incheck met code, goed ontbijt.

Ik heb net de terugreis geboekt voor a.s. zaterdag op zondag bij laatstgenoemde hotel in Frouard, 10 km. vanaf de prachtige stad Nancy. Rechtstreeks geboekt bij B&B groupe France. Kosten €95,-- voor 2 2 persoonskamers. Goed ontbijt kost circa €6,50 p.p.

Hen48

Als je met kinderen reist, dan is Novotel een goede optie in Frankrijk omdat ze gratis mee op de kamer slapen en ook gratis ontbijten. Restaurant ‘s avonds is ook altijd in orde. Een van onze klassieke stops is de Novotel in Dijon (Route des Grands Crus). Novotel kan je best via de website boeken ipv booking.com ea.

Misschien nog een tip voor mensen die de overnachting niet vooraf plannen: vorig jaar stond ik om 23.30 bij een ibis budget. Via de computer in de hal en ibis website konden we niet meer inchecken, dat kan blijkbaar maar tot 23.00. We overwogen om maar in de auto te slapen… Via Booking.com konden we echter wel gewoon boeken. Kregen een toegangscode, via diezelfde computer in de hal konden we inchecken en lekker slapen.
Mijn ervaring met F1 is slecht, ibis budget (voorheen etap) is prima te doen.

Ik heb net de terugreis geboekt voor a.s. zaterdag op zondag bij laatstgenoemde hotel in Frouard, 10 km. vanaf de prachtige stad Nancy. Rechtstreeks geboekt bij B&B groupe France. Kosten €95,-- voor 2 2 persoonskamers. Goed ontbijt kost circa €6,50 p.p.

Hulst op 20 jan 2020 21:03

Redelijk aan de prijs. Via Booking.com kost dit maar €80. Sowieso loont het om even op de prijs te letten. In Lons le Saunier hadden we ter plekke een aantrekkelijk geprijsd hotel gevonden via Bookin.com. Direct erheen gereden, maar bij de balie boeken was toch iets duurder. We hadden dus beter voor de deur van het hotel bij Booking.com kunnen boeken.

*bericht bewerkt door Martin7182 op 20 jan 2020 22:02

Ik boek al jaren rechtstreeks bij B&B groupe France en heb nog nooit lagere aanbiedingen gezien van andere aanbieders. Dat kan ook bijna niet omdat die er uiteindelijk ook aan moet verdienen. Je moet natuurlijk wel hetzelfde product vergelijken.

Hen48

Plaats een reactie