Wie gaat mee naar La Bresse volgend weekend 01-02 februari?

Wie gaat er mee skiën in La Bresse volgend weekend?
Za 01 + zo 02 februari.
Vertrek za morgen 1 februari om 04:00 u in Hasselt België. Terug thuis zo avond 22:00 u.
Ik ben ervaren skiër en ik wil dit weekend 2 dagen op de skilatten staan.
Het gaat volop sneeuwen deze week en volgend weekend zal er een pak verse sneeuw
liggen op de skipistes in de Vogezen! Dit is het ideale weekend om te gaan.
Ik heb een goeie en zuinige dieselauto en er is nog plaats voor 2 of 3 skiërs.
Vanuit Hasselt duurt de rit 4,5 uur en het is ongeveer 450 km ver.
Ik ben al een paar keer in La Bresse geweest en dat is daar beter skiën dan in Winterberg Duitsland.
Het skigebied is uitdagend met leuke afdalingen… en dus ideaal om een weekendje te gaan.
Ik ga overnachten in nabijgelegen pensionnetje. Op de skipiste is er een goed self service restaurant en niet duur. Wil jij ook graag een weekendje weg en budgetvriendelijk gaan skiën? Contacteer mij dan en dan zijn we volgend weekend weg … voor een short-ski naar de Vogezen La Bresse!
Er zal een pak verse natuursneeuw liggen… dus het wordt een top-weekend en helemaal niet duur.
Sportieve groeten
tel: +32 0495 30 09 54

Koen atomic

Ligt er überhaupt wel (voldoende) sneeuw daar?

Hen48

Op de weerkaarten te zien, gaat het vanaf dinsdag tot vrijdag vollebak sneeuwen in La Bresse, dus aanstaande weekend ligt er op de skipistes zeker heel veel verse sneeuw !

Koen atomic

Op de weerkaarten te zien gaat er op de lagere pistes vooral regen vallen en gaat het met name zaterdag tot op de toppen hard regenen. Niet echt topcondities…

Born to Ride

Plaats een reactie