Skischoenen Salomon X PRO 120 te koop! Maat 28.0 (1 week gebruikt)

Beste mede wintersporters,

Ik verkoop hierbij mijn Salomon X Pro 120 skischoenen maat 28.0. Ik heb deze schoenen zonder me er al te veel in te verdiepen gekocht, waar ik achteraf spijt van heb. Na een week bleek namelijk dat ze toch te groot zijn en niet geschikt zijn voor mijn voeten. Op aanraden van vele van jullie ben ik naar een bootfitter geweest waar ik nieuwe skischoenen (Rossignol Alltrack 120) heb gekocht en vandaar dat ik deze schoenen graag verkoop. Ze zijn in totaal 4 dagen gebruikt en ik heb ze in november 2019 nieuw gekocht. Ze zijn dus zo goed als nieuw, alleen er zitten wel wat krassen op vanwege het 4 dagen gebruiken. Ik heb zelf geen gebruik gemaakt van het custom fit systeem. Dankzij dit systeem kan de schoen nog wat aangepast worden op je voeten. Ik hoop dat er iemand is op het forum die ze wel goed past en er veel plezier van kan hebben!
Bij interesse kun je op dit forum reageren of kun je me een berichtje sturen op marktplaats.
Link naar mijn marktplaats advertentie: https://www.marktplaats.nl/plaats/m1504773378/view?c=08c2854…

Groeten,

Natan

null
null
null
null

*bericht bewerkt door Natan.Gootjes op 26 jan 2020 14:26

Plaats een reactie