Plaatsje vrij gekomen voor Ischlg 08-03-2020

Beste wintersporters,

Jaarlijks vertrekken we in januari met een bende van 12 tot 15 mensen (Nederlanders en Belgen) naar Les Trois Vallées. Dit jaar hebben 2 van onze vaste ski maten verstek moeten geven door ziekte, dus heb ik besloten om met hen later op het seizoen nog eens te vertrekken. Wij zijn ervaren skiërs en ik heb een Appartement geboekt gelegen tussen Ischgl en Kapll. Vertrek 8.03.2020 tot 14.03.2020. Dus 5 skidagen. Ons gezelschap bestaat voorlopig uit 2 Belgen(58 j Zottegem en 49 jaar Middelkerke) en 1 Nederlander uit Valkenswaard(53j)
Bedoeling is 3 maal of meer op het app te eten. Spaghetti en Belgische biefstuk friet staan al op de menu.We nemen ook wat drank (Cola, Fruitsap, Belgische bieren en wijn) mee. We beschikken over een ruime wagen met winterbanden en Skikoffer. Dus vervoer is geen probleem, die kosten worden gedeeld. De prijs voor het appartement komt op 792 euro, taks en eindreiniging inbegrepen. De skipas moeten we wel nog ter plaatse kopen. Leeftijd geen probleem, maar wel de nodige ski ervaring. Niet te lang wachten om te reageren is de boodschap

Vele ski groeten,
Peter
PS: Link verblijf

http://www.apartcastel.at/

*bericht bewerkt door Peter007 op 30 jan 2020 14:17

Peter Hertegonne

Voor alle duidelijkheid, 792 euro voor 4 personen, dus juist geen 200 euro per persoon.

Groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Ik wil man 54. Privé bericht gestuurd.

*bericht bewerkt door indesneeuw op 30 jan 2020 20:42

Beste wintersporters,

Nog steeds een plaatsje vrij. Dus shoot…

*bericht bewerkt door Peter007 op 01 feb 2020 00:31

Peter Hertegonne

Gereageerd via pb

Nog plek beschikbaar?

Beste Armando,

Jammer…maar wij zijn opnieuw volzet.

Peter

*bericht bewerkt door Peter007 op 27 feb 2020 16:05

Peter Hertegonne

Plaats een reactie