Gezocht - Leki Trigger 1 handschoenen

Met het gele koppelstukje voor het handvat. Dus niet met het witte lusje.
Weet iemand waar ze nog verkocht worden? Of anders gebruikt. Ik denk maat 8.

Heb je misschien een afbeelding hoe dat er uit ziet.
Ik ben hier namelijk niet mee bekent maar heb vandaag toevallig tijd om te zoeken op mijn werk :-)

U only live ones

Ik denk dat deze heel lastig te vinden zijn. Het systeem is volgens mij maar 1 jaar op de markt geweest.

Ik zou zelf gewoon overstappen op trigger s als je de combi met handschoenen wil hebben.

Bedoel je deze?

null

Ik heb er nog een. Ben de andere strap twee jaar terug kwijt geraakt en ski nu dus zonder straps.

Ik heb dezelfde en kon twee jaar geleden op eBay.de een nieuw setje vinden.
Snelle google: Leki USA verkoopt ze gewoon!

https://www.leki.com/us/alpine-skiing/accessories/2526/trigg…

Best wishes,
D

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

Ze zijn hier en daar te vinden, even google zoeken. Maar dit systeem vind ik niet fantastisch…
Klein beetje sneeuw/ijs ertussen en het ontkoppelt al niet meer lekker.
Het nieuwe lekisysteem is veiliger.

Ze zijn hier en daar te vinden, even google zoeken. Maar dit systeem vind ik niet fantastisch…
Klein beetje sneeuw/ijs ertussen en het ontkoppelt al niet meer lekker.
Het nieuwe lekisysteem is veiliger.

Hessel op 2 feb 2020 16:35

Maar als je al stokjes hebt met dit systeem …
Ik ben het wel met je eens dat het Trigger S systeem beter is.

Chrz!
D

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

Als je al stokjes hebt met dit systeem zou ik zonder bandjes skiën.
Mijn slalomstokken hebben dit systeem en de bandjes gebruik ik niet meer. Een ander paar stokken zonder kappen van dit type heb ik ook nog, die gebruik ik ook zonder bandjes.
Andere stokken gebruik ik wel de reguliere bandjes, die zijn veiliger dan dit leki systeem.

Als je de gele blokjes van je oude handschoenen nog hebt, kan je ze overzetten. Ik heb vorig jaar ook nieuwe handschoenen gekocht, en de oude blokjes vast geschroefd op de nieuwe witte lusjes.

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/6864f27a88118d2f4509965a...

Als je de gele blokjes van je oude handschoenen nog hebt, kan je ze overzetten. Ik heb vorig jaar ook nieuwe handschoenen gekocht, en de oude blokjes vast geschroefd op de nieuwe witte lusjes.
]

Wat een top idee! Ga ik ook proberen, bedankt voor de tip.

Als je de gele blokjes van je oude handschoenen nog hebt, kan je ze overzetten. Ik heb vorig jaar ook nieuwe handschoenen gekocht, en de oude blokjes vast geschroefd op de nieuwe witte lusjes.

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/6864f27a88118d2f4509965a...

hvkooij op 2 feb 2020 17:31

Dat is inderdaad een hele mooie oplossing. De straps die je over de handschoenen heen doet heb ik. Ik zal een kijken naar een paar trigger-s handschoenen en de blokjes overzetten.
Ik gebruik overigens dit systeem al jaren met heel veel plezier. Een keertje wat WD40 in de bediening van de handvaten en het werkt altijd.
Voorlopig komt mijn zoektocht te vervallen. Bedankt voor de input.

Plaats een reactie