Mentelity Foundation

Zoals velen van jullie weten heb ik noodgedwongen een tijdje in de zitski doorgebracht. Dat heeft mij superveel geluk gebracht. Ondanks mijn fysieke beperkingen kon ik tòch op de berg zijn en genieten van de sneeuw. Ondanks mijn fysieke beperkingen samenzijn met het gezin.
Mijn kinderen hebben natuurlijk mijn pijn en het vechten en het verdriet meegemaakt en gezien hoe gelukkig ik uiteindelijk was in die zitski.
Dochterlief (net 15 geworden) kwam vorige week zeer enthousiast thuis: “mama ik ben door Max uitgenodigd in zijn team om mee te doen aan de 12-uurs race voor de Mentelity Foundation van Bibian Mentel en ik mag ik dat alsjeblieft doen want ik vind dat superbelangrijk.”
Haar wedstrijdskiën samen willen brengen hiermee en haar gedrevenheid hierin maken mij hardstikke trots!
Mocht je de Mentelity Foundation nog niet kennen neem dan eens een kijkje op de site! De link vind je onderaan deze post.
Hieronder vinden jullie een berichtje van Estelle en als je de link volgt kom je op haar pagina. Het zou super zijn als je de tijd wil nemen het te lezen en een donatie zou willen doen. Iederéén moet tenslotte de mogelijkheid hebben te genieten van sneeuwsport!

Hoi,
ik doe 21 maart mee aan de Mentelity race in Saas Grund, Zwitserland.
Dit is een 12-uurs race met als doel een fundraiser te zijn voor de Mentelity Games.
De Mentelity Games is een event voor mensen met een lichamelijke beperking.
Dit doel spreek mij heel erg aan omdat ik het belangrijk vindt dat iedereen van sneeuwsporten kan genieten, met of zonder een lichamelijke beperking.
Ik zou het heel erg fijn en leuk vinden als jullie een bijdrage willen leveren.
Doneren kan via het bijgevoegde linkje.
Alvast bedankt!

Groetjes Estelle

https://mentelityfundraisers.kentaa.com/actie/estelle-porteg…

https://mentelityfoundation.org/en/home/

mama on a mission in the snow

Mooi doel!
Ik heb gedoneerd!

Zeer goed doel ik heb Gedoneerd!

Mentelity is een mooie stichting van een geweldige vrouw die ondanks haar eigen ellende en alles wat ze al jaren doorstaat ook anderen wilt helpen met haar stichting.

Wens je dochter succes met de 12 uurs race! Heel mooi als jonge kids dit soort initiatieven ondersteunen!

🏂

.

*bericht bewerkt door Skimams op 04 feb 2020 01:11

mama on a mission in the snow

.

*bericht bewerkt door Skimams op 04 feb 2020 01:11

mama on a mission in the snow

Super! Dank voor de donaties @JasperjC en
@Martin9 🙏🏼en ze zal blij zijn met de succeswens want het is ook spannend natuurlijk om ‘s nachts om 01:00 te gaan starten met de race!

mama on a mission in the snow

Vast goed doel en wellicht zal ik rechtstreeks nog doneren maar voor mij ontbreekt de hierboven veronderstelde insidersinfo en dan is de oproep niet meer dan een wat warrig verhaal.

Dat is jammer dat het verhaal warrig op jou overkomt @userd
Heb je op de links geklikt? Die verduidelijken het verhaal.
Rechtstreeks doneren is hardstikke welkom natuurlijk!
En… mocht je specifieke vragen hebben, voel je vrij ze te stellen.

*bericht bewerkt door Skimams op 04 feb 2020 08:34

mama on a mission in the snow

Vast goed doel en wellicht zal ik rechtstreeks nog doneren maar voor mij ontbreekt de hierboven veronderstelde insidersinfo en dan is de oproep niet meer dan een wat warrig verhaal.

Userd op 4 feb 2020 07:32

In eindelijk weer eens een topic vol positiviteit moet er binnen de 10 berichten alweer gez*ken worden?! Serieus? 😑

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Overigens bedenk ik me net dat het goed is als ik hier nog even meld dat donaties niet bij mijn dochter of het team terechtkomen, maar direct bij de Mentelity Foundation.

mama on a mission in the snow

@Userd: De link naar ‘insiderinfo’ was toch zo dichtbij… ;) Speciaal voor jou de link naar de Nederlandstalige website:
https://mentelityfoundation.org/
En de link naar de sponsoring-website, voor Nederlands iets naar beneden scrollen: https://mentelityfundraisers.kentaa.com/actie/estelle-porteg…

*bericht bewerkt door Frans op 04 feb 2020 13:25

@sneeuwbaard en @Frans, heeft niets met ze*ken te maken, stel je niet zo aan. Ik ken TS niet en heb haar insideinfo of ken haar verleden/kinderen/omstandigheden/de namen dus niet. Linkjes kan ik prima lezen en zal ik zeker doen, zou zomaar kunnen dat ik daar meer mee doe dan jij nu zo lullig doet voorkomen.
@skimams, dank voor de normale reactie en hoe dan ook succes met de actie.

@userd Dankjewel!

mama on a mission in the snow

Plaats een reactie