Transfer van Schladming naar Salzburg Airport

Goedemorgen allen,

Van 21 t/m 28 maart hebben we een huisje geboekt in Schladming (vlakbij Planai West). Wegens omstandigheden vertrek ik vrijdagochtend al richting Nederland (vlucht om 9.30 uur vanaf Salzburg) en de rest zaterdag. Ik ben nu aan het kijken hoe ik het beste bij het vliegveld kan komen. Trein en bus leek mij het handigst aangezien we vlakbij het treinstation zitten.

Helaas is de dienstregeling niet zoals hier in Nederland dus ik heb twee opties: 5.06 uur vertrekken en 6.45 uur aankomen - of 6:48 uur vertrekken en 8.40 uur op Salzburg Hauptbahnhof. De eerste optie is nogal vroeg en de tweede optie is nogal laat (ik moet ook nog met de bus naar het vliegveld).

Ik ben dus andere opties aan het bedenken. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze transfer?
Of kent iemand een goed taxibedrijf wat een beetje betaalbaar is (wellicht gecombineerd met andere wintersporters).

Ik hoor graag jullie ervaringen.

Kleine schop omhoog:

Zijn er wellicht mensen die dezelfde vlucht (vluchtnummer HV 5606) hebben en eventueel een taxi willen delen? Het zou dan wel handig zijn als je in de buurt van Schladming zit.

Plaats een reactie