Kinderopvang Flachau, tips gevraagd

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flachau

Goedendag,

Wij gaan volgende week naar Flachau met onze 2,5 jaar oude dochter.
Het idee is dat we 1 dag lekker gaan wandelen en de andere dagen 1 van ons bij haar is en de ander gaat skien met vrienden.

Vorig jaar waren we in Gerlos en heeft ze zich 2 halve dagen erg vermaakt in de arena kids club op de berg zodat we samen op pad konden.
Nu ben ik aan het kijken voor Flachau en via Google kwam ik op:

https://www.fischis-skischule.at/nl/kids/kidsclub/
http://www.kinderbetreuung.cc

Heeft iemand goede ervaringen met deze 2 en eventueel tips?
Ze is in tegenstelling tot vorig jaar wel een stuk kleveriger geworden (maar als we weg zijn dan vermaakt ze zich echt prima). Dus we zijn benieuwd of het überhaupt wel gaat.

Alvast bedankt mocht iemand iets kunnen toevoegen.

Je kunt proberen of je bij hotel felsenhof terechtkunt. Wij zijn daar in december geweest met kids van 9 mnd en 2 jaar en 9 mnd. Zij hebben een super plek voor de kids om te spelen. Wij hebben onze kids niet in de opvang gedaan (te kleverig ;-)) maar dat zat er wel bij. Zou ik zeker aanraden!

Dat is een leuk idee! Ik ga het bekijken, thanks! :)
Ja het kleven is wel een ding, als het niet gaat gaat het niet he

Weet niet of je deze week bedoeld of de krokus vakantie?
Weet dat je voorheen zelfs op skiles kunt als 2,5jarige bij Fischis, en aangezien ze zelf een zoon hebben van deze leeftijd zal de opvang best goed geregeld zijn. Alleen in de krokusvakantieweken zijn ze vooral gericht op geld verdienen en weet ik niet of er goed personeel bij staat.

Hallo An32,

Helaas de krokus. (vriendin is orthopedagoog in het onderwijs)
Fischis heeft in ieder geval een opvang, dus daar ga ik het sowieso even proberen. En dat van het geld verdienen snap ik helemaal, maar in Gerlos was er echt pedagogisch gekwalificeerd personeel aanwezig. Ik hoop niet dat er hier een appende verveelde tiener wordt ingezet, dat zou een dealbreaker zijn. :)

Dank voor het meedenken.

Plaats een reactie