Vogezen La Bresse

Wij vertrekken dinsdag 11.02.2020 naar La Bresse. Maar als ik de webcam bekijk ziet het er maar beroerd uit voor de komende weken. Temperaturen tot 7 graden overdag… :( Gisteren waren de pistes zelfs gesloten. Hopelijk mogen we daar nog een wonder verwachten dat het daar nog gaat sneeuwen en niet enkel regenen. Een goede les: nooit zover vooruit boeken!

En ook niet naar de Vogezen! 😎

When life gets too complicated.... SKI

Helaas daar wel, heb het als last minute short ski staan, maar dit seizoen wordt het niks meer vrees ik.

Waarom niet Vogezen? Ik vond het daar een pak aangenamer dan Willingen, veel meer een ‘berg’gevoel, zelfs met maar een handvol pistes beschikbaar vorige week.

Ik weet dat sommigen hier zeggen ‘2u langer rijden en je staat in de alpen’, maar niet iedereen ziet het zitten om 7,5 á 8u te rijden voor een shortski. Dan zouden we na middernacht pas toekomen en dan ben ik geen mens op de eerste skidag én eerste dag na shortski. En voor de kinderen zou het helemaal niet haalbaar zijn.

Volgende week komt er weer sneeuw (10à15cm) aan, en de laatste dagen hebben veel kanonnen en sneeuwlansen gedraaid. Ik zou niet te snel panikeren en de website goed in het oog houden. Bij prévisions geven ze ‘s avonds aan wat er de volgende dag opengaat.

Veel plezier!

#wakeupwhereyouwant

Waarom niet Vogezen?

T.o.e.r.i.s.t op 6 feb 2020 18:32

Dit is een retorische vraag 😉

When life gets too complicated.... SKI

Plaats een reactie