Ja hoor... Vail

Dit onderwerp gaat over de bestemming Vail

Verse sneeuw in Vail US. De skipas kost blijkbaar dik 200 dollar… Hoezo breedte sport

En dan dus dit
https://www.facebook.com/34827812971/posts/10157159819517972…

The older I get, the better I was

Ik zou gelijk omdraaien… Dit is gekkenwerk.

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

Degene achter in de rij kunnen beter doorlopen naar boven, die zijn er toch al bijna😏

F.ck man wa is da?😈😈😈

Born to run. B.S.

Degene achter in de rij kunnen beter doorlopen naar boven, die zijn er toch al bijna😏

Sjaak27 op 8 feb 2020 22:59

lol

Click. Click. Peace

Moet je je eens inbeelden hoe vroeg de filmer al in de rij stond…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Bah, daar ga je toch niet naar toe? 🤷‍♂️

Bla, bla, bla.

Dit is gewoon een lift die je naar de achterkant van de rij brengt.

Allemaal ramptoeristen!🥶

LA NORMA😍☃️

Bah, daar ga je toch niet naar toe? 🤷‍♂️

bartvwg op 9 feb 2020 09:49

Wel dus… 😋

Wel netjes in de rij allemaal. Probeer me voor te stellen hoe dat er in Frankrijk zou uitzien 🤔

Wel netjes in de rij allemaal. Probeer me voor te stellen hoe dat er in Frankrijk zou uitzien 🤔

Hupla op 9 feb 2020 11:28

Ik heb het in Fiss een aantal keer meegemaakt, misschien iets minder extreem dan dit, maar zeker 30min+ tot 1x 45min wachten maar dat was een chaos met aan alle kanten dringende mensen. In Frankrijk gelukkig nooit zoiets meegemaakt.

Born to Ride

Kan me eigenlijk niet herinneren ergens langer dan 15 minuten te hebben moeten wachten gelukkig ;)

Edwin van Riel

Ik klaag vanaf heden nooit meer over wen lange wachtrij 😱

Verdorie… En wij maar zeuren over de drukte in Winterberg op een drukke vakantiedag…
Ben wel benieuwd of dit een piekmoment is of echt de hele dag…

Let's go ski!

Kan iemand dat Face book bericht embedden voor diegene die geen face book hebben please?
Ben nieuwsgierig geworden.

Doet mij denken aan Zell am See eind jaren 80 bij het mittelstation 1,5 uur in de rij was een optie.

.

@qmaartenq doe het even zo voor je. Volgens zeggen anderhalf uur ;)

null
null

Edwin van Riel

Verdorie… En wij maar zeuren over de drukte in Winterberg op een drukke vakantiedag…
Ben wel benieuwd of dit een piekmoment is of echt de hele dag…

Reussie op 9 feb 2020 13:27

Dit is waarschijnlijk bij het openen van de liften. Amerikanen worden helemaal gek op powderdays, de eersten staan al om 6 uur in de rij…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Verdorie… En wij maar zeuren over de drukte in Winterberg op een drukke vakantiedag…

Ben wel benieuwd of dit een piekmoment is of echt de hele dag…

Reussie op 9 feb 2020 13:27

Dit is waarschijnlijk bij het openen van de liften. Amerikanen worden helemaal gek op powderdays, de eersten staan al om 6 uur in de rij…

Shane op 9 feb 2020 14:06

6 uur ‘s ochtends mischien nog niet, maar een uur voor de liften opengaan komen er wel al flink wat mensen opdagen.

Ik moet regelmatig lang te wachten voor een lift, maar dit is wel heel exteeem, ik vermoed een combinatie van wat @Shane zegt, met waarschijnlijk een lift er naast die niet loopt vanwege wind of storing.

*bericht bewerkt door Slim op 09 feb 2020 15:12

Verdorie… En wij maar zeuren over de drukte in Winterberg op een drukke vakantiedag…

Ben wel benieuwd of dit een piekmoment is of echt de hele dag…

Reussie op 9 feb 2020 13:27

Dit is waarschijnlijk bij het openen van de liften. Amerikanen worden helemaal gek op powderdays, de eersten staan al om 6 uur in de rij…

Shane op 9 feb 2020 14:06

6 uur ‘s ochtends mischien nog niet, maar een uur voor de liften opengaan komen er wel al flink wat mensen opdagen.

Ik sta vaak zat lang te wachten voor een lift, maar dit is wel heel exteeem, ik vermoed een combinatie van wat @Shane zegt, met waarschijnlijk een lift er naast die niet loopt vanwege wind of storing.

Slim op 9 feb 2020 15:10

Maar is dit dan normale kost in de USofA? Hier word toch niemand gelukkig van lijkt mij. En dan hoor ik ook nog eens lift pas prijzen van 200 dollar per dag.
Als deze trend ook overwaait naar Europa dan stop ik met wintersporten.

Übung macht den meister!!!

Zeker gratis coca cola en friet boven 🙈🤣

Volgens mij betalen er maar heel weinig de volle mep daar voor een pas ;)

Edwin van Riel

Correctie, schijnt ‘gewoon’ druk te zijn geweest, vanwege de extreem diepe poederdag.
Niet alleen daar aan het dalstation maar ook liften op de berg meer dan 1.5 wachten:

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/c284a502563efb0da8dc562a...

Oh boy … daar sta je dan. Weer naar huis gaan is ook geen optie als je 200 dollar betaalt voor een dagpas.

*bericht bewerkt door Hupla op 09 feb 2020 15:23

De laatste heeft niet veel poeder meer

Zal je lekker toerskier zijn ;)

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/45e12d6dc4bfdf667cf5bd76...

Maar is dit dan normale kost in de USofA? Hier word toch niemand gelukkig van lijkt mij. En dan hoor ik ook nog eens lift pas prijzen van 200 dollar per dag.
Als deze trend ook overwaait naar Europa dan stop ik met wintersporten.

RFKANGOO op 9 feb 2020 15:15

In mijn ervaring is dit niet normaal, MAAR, ik ben dit seizoen nog niet in Colorado geweest, dus misschien is het veel drukker dit seizoen. Ik ga woensdag, dus zal het eens checken ;)

Op poederdagen en in het weekend van lange weekends is het in de populaire skigebieden wel erg druk, en sta je bij veel liften wel te wachten. Ik ski nooit in the Vail resorts, maar wel in andere grote skigebieden er naast, dus ik vermoed ongeveer gelijk.
Op die drukke dagen sta ik bij de meeste liften een kwartiertje te wachten.
De eerste lift van de ochtend omhoog, of na de lunch, vaak dubbel zo lang. Dat laatste is eenvoudig te voorkomen door om 11:30 te gaan lunchen, en dan lekker te skiën als alle anderen zitten te lunchen.
Tegelijk zijn er vaak ook liften waar je bijna tot aan het stoeltje skiet.

En net als in Europa, als je op rustigere dagen gaat, en naar gebieden die niet vlak naast een miljoenenstad liggen, dan is het veel rustiger.

Die prijzen is een nieuwe tactiek de laatste jaren, zo verkopen ze veel meer passen van te voren, dan hebben ze het geld eerder binnen, en zijn ze niet afhankelijk van het weer.
Seizoens passen of vooraf online gekochte passen zijn beter geprijsd. Zo heb ik voor mijn Ikon base pass $600 betaald.

Zeker gratis coca cola en friet boven 🙈🤣

miepmiep op 9 feb 2020 15:15

Nee, Tiefschnee

Volgens mij betalen er maar heel weinig de volle mep daar voor een pas ;)

evr66 op 9 feb 2020 15:16

De enige mensen waar ik me kan voorstellen is als je daar op vakantie gaat met niet skiers, en je besluit ophef laatste moment om een dagje te gaan skiën.
Zelfs als je maar twee dagen gaat skiën, kun je al beter online van te voren kopen, scheelt al iets, en voor meereed dagen trip, of als local een epic pass in 1 of andere vorm.

Zal je lekker toerskier zijn ;)

Sjaak27 op 9 feb 2020 15:29

Helaas niet echt:

https://cdn.wintersport.nl/forum/26/87d030905a30dc734ec72424...

Alle oriëntaties en alle hoogtes hoog risico:
https://cdn.wintersport.nl/forum/26/7627705b86c0c6befbc1fe11...

*bericht bewerkt door Slim op 09 feb 2020 15:43

Plaats een reactie