Hotel met kinderopvang

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een hotel met kinderopvang (leeftijd 10 en 6 jaar), gelegen op of naast de skipiste .

We zijn jarenlang naar hotel Babymio geweest, en dat was super, maar we zijn toe aan iets nieuws.

Heeft iemand tips aub?

Reizen jullie privé of met een reisorganisatie?

Volgens mij is er kinderopvang bovenop de berg in Bergeralm - misschien ook een optie?

Wij reizen privé. Ik wil gerust nieuwe skigebieden proberen.
We hebben ook liever opvang in het hotel dan op de berg
.

Skiën de kinderen zelf ook?

De prijs-kwaliteit van Babymio zal je niet gauw ergens vinden. De Kinderhotel-keten heeft genoeg keuze, maar is gemiddeld 1,5 tot 2 x zo duur. Daar krijg je dan wel een (veel) groter skigebied voor.

Wij zijn laatste maal in kinderhotel in Hirschegg geweest; https://www.alphotel.at/nl/

Fantastisch hotel, heel mooi, lekker en veel eten. Hotel ligt meteen naast de piste. Hotel zelf van alle gemakken voorzien.

*bericht bewerkt door Linzenvlaai op 11 feb 2020 16:28

Even zomaar om het plaatje compleet te krijgen: gezien de leeftijd van je kinderen kunnen ze natuurlijk ook skiën? Zo ja zoek je dan kinderopvang voor na de skiles? of voor de gehele dag? En wat voor soort skigebied wil je? Groot of klein? Voorkeur voor een land enz enz

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Hotel Zauchenseehof of Hotel Walchover Zentral allebei in Zauchensee. Kinderhotel Waldhof Grossarl.

Wij hebben goede ervaringen met de kinderhotels Laurentius in Fiss en Alpina in Fugen, maar onze kinderen zijn een stuk jonger, dus we waren er niet in de schoolvakantie.In het hoogseizoen is het wel een iets ander prijskaartje dan babiymio ( waar we geweest zijn toen onze oudste een baby was). Het is ook wel luxer en groter dan babymio ( 3-4 gangendiner ipv buffet, zwembad met buitengedeelte, binnenspeeltuin).

In Hintertux ( Zillertall) is een kinderhotel gelegen aan de dal afdaling ,en vlakbij de gondels. Hotel Hintertuxerhof.

Ik heb goede ervaringen met Alphotel in Hirschegg (KWT). Ben ook geweest in hotel Laderhof in Ladis (SFL) en Bliems Familienhotal in Haus im Ennstal (4 Berge Schaldming o.a.). Allen met kinderopvang en incl eten etc. Bliems is niet zo kort bij de lift, maar zeker redelijk kortbij.

Haus Diana in Höfen heeft een kinderopvang. Dat hotel is wel een specialleke : het wordt hoofdzakelijk gebruikt door het Duitse leger en hun bondgenoten, maar in kalme periodes kan je er als particulier ook terecht.
Het hotel ligt vlak bij het dalstation van het (kleine) skigebied aldaar. Dit jaar waren er ook problemen met vergunningen, dus geen idee of het überhaupt loont.

Dank voor alle reacties. Ik heb verschillende hotels aangeschreven , de meeste waren volzet. Ik heb intussen wel een positieve reactie van hotel Lagant in Brand. Heeft iemand daar ervaring mee?

Neige et ciel in les menuires Niet direct maar wel heel dichtbij. Door de sneeuw loop je naar piste of een lift ( bijnaam pausmobiel. Brengt je ook naar de piste .

Kijk bij club Belambra . https://www.belambra.fr/

Plaats een reactie