Parkeren World Cup Saalbach 14-2-2020

Heeft iemand een tip voor een parkeerplek in Saalbach tijdens de World Cup op 14 februari in de buurt van het finish-gebied?
Ik reis die dag aan met mijn kids die natuurlijk heel graag wat runs willen zien daar, maar qua tijd gaat het wat krap worden dus vandaar dat ik wat voorwerk wil doen.
Ik heb natuurlijk op de FIS-site gekeken maar ben op zoek naar Geheimtipps 🙂

*bericht bewerkt door Skimams op 12 feb 2020 20:58

mama on a mission in the snow

Vrees dat je wat optimistisch bent.
Om te beginnen zijn de wedstrijden in Hinterglemm, niet Saalbach.
Op http://www.saalbach.com is te lezen dat er geparkeerd moet worden op het speciale P-terrein bij Viehofen, vanwaar shuttle bussen naar Hinterglemm rijden

Hoezo optimistisch? Wat bedoel je? Ja, Zwölferkogel, ik weet het… excuus. Saalbach-Hinterglemm, allemaal Glemmtal…
Maar goed, hoopte op een slimme tip, wellicht zitten er mensen van hier de komende dagen al daar😉

*bericht bewerkt door Skimams op 13 feb 2020 09:33

mama on a mission in the snow

Optimistisch aangezien ze een speciaal P-terrein aanleggen helemaal vòòr in het Glemmtal, voor wedstrijden achter in het Glemmtal.
En daar dan elke 10 minuten bussen vandaan laten rijden.
Willen parkeren in Hinterglemm lijkt me dan optimistisch…of misschien wel een “beetje dom”…

Veel FIS wedstrijden zijn alleen per shuttle-bus te bereiken, en soms wordt de toegangsweg ‘gewoon’ afgesloten voor het overige verkeer (ja ook op de aankomstdag zaterdag…) . Gratis en snel met de shuttle-bus dus.

Mijn “beetje domheid” of misschien wel geluk? brengt me vaak daar waar ik graag ben😜🤣 Maar thnx anyway voor jullie reacties🙂

mama on a mission in the snow

Probleem is dat het ook een beetje asociaal is…

*bericht bewerkt door Wunderkammer op 13 feb 2020 17:00

Hmmm… beetje jammer deze opmerking @Wunderkammer. Bij deze de uitnodiging om onder genot van een bier of obstler gezellig verder te bomen.
Inmiddels contact gehad met een local en idd is de boel afgesloten @SkiBeppie dus dan stappen we op de shuttle😀

mama on a mission in the snow

Plaats een reactie