Ongebruikt: allmountain Dynastar Legend Pro 176cm + evt Marker Squire bindingen

NIEUWE allround ski Dynastar Legend Pro Rider 176 cm. Nooit gebruikt.

Vinnige en super stabiele allmountain ski van het topmerk Dynastar.

De ‘LEGEND’ serie is in vele review geprezen voor zijn veelzijdigheid en stabiliteit in allerlei omstandigheden. Kortom, een TOP-ski. En dit is de Pro Rider serie.

Met zijn breedte van 100mm onder de voet is deze ski ook uitermate geschikt voor de diepsneeuw!

De ski’s zonder bindingen mogen weg voor €175.
Nieuwprijs is €620, dus voor minder dan 1/3 van de prijs heb je een NIEUWE ski. Dit een ski uit de top van het gamma van Dynastar. Je kan voor dezelfde prijs misschien een nieuwe ski kopen in de decathlon, maar die zal nooit even goed presteren als deze!

De ski’s zijn nog niet geboord, nog geen bindingen er op, dus nooit gebruikt. Ze worden los verkocht zonder bindingen, maar ik kan er je ook een set bindingen bij verkopen (zie foto’s): NIEUWE Marker Squire 11 (meerprijs €75).
(bindingen op ski’s laten zetten kan in de decathlon voor €20)

Zie ook mijn andere adverenties voor mijn andere (ski-)spullen die ik verkoop.

Bij interesse, contacteer me gerust. Alle spullen liggen bij mn ouders in Belsele (Sint-Niklaas). Je kan ze daar gaan bekijken / ophalen.

null
null
null
null
null
null
null
null

Volgens mij is dit de. dames variant?

When life gets too complicated.... SKI

Klopt!

Volgens mij is dit de. dames variant?

Alex op 15 feb 2020 12:19

ja, uit 2009

Volgens mij is dit de. dames variant?

Alex op 15 feb 2020 12:19

ja, uit 2009

QmaartenQ op 15 feb 2020 17:45

Dat had ik ook al gezien, maar vond het lullig om er wat over te zeggen. Daarnaast had ik dat dan bij alles wat ie aanbied moeten zeggen aangezien het allemaal wat gedateerd is.

When life gets too complicated.... SKI

Wil alleen de bindingen wel kopen

Van die bindingen heb ik ook nog een gebruikt paar liggen, rem op breedte ca. 100 mm, komt van een ski van 90 mm (overgestapt op tourbinding). Doe een leuk bod en ze zijn van jou.

Dit is idd de dames variant uit 2009.
Maar ik begrijp niet goed de uitingen van sommigen hierboven. Is het dan zo verkeerd om nieuwe spullen die wat gedateerd zijn te verkopen? In 2009 was het materiaal toch ook prima?
Wie graag een ongebruikte goede ski wilt kopen voor weinig geld, laat maar horen ;-)

Daar is ook niks mis mee, maar het zou wel zo netjes zijn geweest als je het bouwjaar er op voorhand bij had vermeld. Just my 2 cents.

When life gets too complicated.... SKI

Nieuw is iets wezenlijks anders dan ongebruikt. De manier waarop je de titel en tekst hebt opgesteld is natuurlijk welbewust @Sandersoens. Als je daar dan vervolgens op aangesproken wordt hoef je daar lijkt mij niet verbaasd op te reageren.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ok, ik zal de advertentie opnieuw plaatsen en NIEUW vervangen door ONGEBRUIKT + vermelding van het jaartal. Ik heb het niet bewust proberen verbloemen, maar ik begrijp jullie punt.

Heb ik al voor je aangepast ;-)

Click. Click. Peace

@Rogier Ik zou die andere dan ook aanpassen 😎

When life gets too complicated.... SKI

Prijsupdate: mogen weg voor €190 inclusief de Marker Squire bindingen. Of €140 zonder de bindingen.

*bericht bewerkt door SanderSoens op 01 mrt 2020 20:31

.

*bericht bewerkt door SanderSoens op 01 mrt 2020 20:09

Plaats een reactie