NIEUWE allround ski Dynastar Legend 8800 188 cm + evt Marker bindingen

NIEUWE allround ski Dynastar Legend 188 cm

Vinnige en super stabiele allmountain ski van het topmerk Dynastar.

De 'LEGEND' serie is in vele review geprezen voor zijn veelzijdigheid en stabiliteit in allerlei omstandigheden. Kortom, een TOP-ski

De ski's zonder bindingen mogen weg voor €100 per paar (ik heb nog 2 paar te koop). Nieuwprijs was €460, dus voor minder dan 1/4 van de nieuwprijs heb je een NIEUWE ski. Dit een ski uit de top van het gamma van Dynastar. Je kan voor dezelfde prijs misschien een nieuwe ski kopen in de decathlon, maar die zal nooit even goed presteren als deze!

De ski's zitten nog in de plastic, dus nooit gebruikt.

Worden los verkocht zonder bindingen, maar ik kan er je ook een set bindingen bij verkopen (zie foto's). Bindingen op ski's laten zetten kan in de decathlon voor €20.

  • NIEUWE Marker Squire 11 (meerprijs €75, dus een totaal van €175)
  • of een gebruikte Marker binding (tot DIN12, met 1 Salomon hielstuk ter vervanging het defecte originele hielstuk, meerprijs €10, dus een totaal van €110)

Kan opgehaald worden in Belsele (Sint-Niklaas).

Zie ook mijn andere adverenties voor mijn andere (ski-)spullen die ik verkoop.

Bij interesse, contacteer me gerust via 2dehands.be, via email of via whatsapp. Bellen of sms'en zal niet lukken, want ik werk momenteel aan de andere kant van de wereld tot eind april ;-) Maar alle spullen liggen bij mn ouders in Sint-Niklaas. Je kan ze daar gaan bekijken / ophalen.

null
null
null
null
null
null
null
null
null
null
null

*bericht bewerkt door moderator op 15 feb 2020 12:30

Plaats een reactie