Ski kleding

Hoiiiii

Ik vroeg me af, zijn er mensen die een trui fijner vinden dan een skipully? Ik zelf vind een trui een stuk comfortabeler dan een pully. Nou is mijn vraag kan een trui wel op de piste of staat dat een beetje raar?

Waarom raar ? zit toch onder je jas. Zou me er niets van aantrekken .
Er zijn ook mannen bij die in blouses skiën .

Doe wat je zelf het fijnst vindt.

*bericht bewerkt door miepmiep op 19 feb 2020 18:45

Een trui met windstoppertje is wel aan te raden als je zonder jas wilt skiën. En een prachtige tijdloze look 😉👍.

null

*bericht bewerkt door Shane op 19 feb 2020 18:52

I can stick uphill ice, on my saucer...

alles kan!
Ik ski met een thermoshirt met lange mouwen en daarover een (sport) t-shirt en dan mn jas aan. Truien of pullies vind ik veel te warm.
Lekker doen waar je zelf zin in hebt en wat je prettig vindt skien.

??? Ik heb me nog nooit druk gemaakt of het wel volgens de etiquette is wat ik aan heb. De ene keer technische goretex kleding, een andere keer een ‘Slipknot’ hoodie. De enigen die commentaar hebben zijn mijn eigen dochters.

BW
D

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

Afhankelijk van de weersomstandigheden wisseling af. Een hoodie vind ik met warmer weer fijn,maar zoals vandaag met sneeuw en wind, doe ik liever thermo ondergoed aan en een fleece pully die dik is en alles tegenhoudt 😉

Maar hé, wat jij prettig vindt! 🤗

Ik draag nooit pully’s. Ik vind het sowieso meestal warm zat met m’n merino thermo. Wordt het echt kouder dan liever een vestje.

Het zou ook een keer best ludiek zijn om met 3-delig grijs de latten onder te vinden 😂

Ever tried the Thermo V20's? Good luck!

De mannen van mijn studentenvereniging gingen standaard één dagdeel met ontbloot bovenlijf en in een Schotse kilt van de pistes af 😂

Uitrusten doen we thuis wel!

Ik zag afgelopen kerstvakantie een vrouw in lange zwarte rok skiën. Zonder helm, met opgestoken haar. Leek me toch wel een beetje gevaarlijk, om koste wat het kost je refo-outfit aan te willen houden tijdens het skieën…

Het zou ook een keer best ludiek zijn om met 3-delig grijs de latten onder te vinden 😂

dokteruk op 19 feb 2020 22:10

Jort Kelder in Zo heurt het (kerstspecial 2013). Te zien via NPO-start ;)

Aftellen maar!

De mannen van mijn studentenvereniging gingen standaard één dagdeel met ontbloot bovenlijf en in een Schotse kilt van de pistes af 😂

Lotte77 op 19 feb 2020 22:24

Deed je ook mee?

@Tsjoecha

Ja…maar met 3 helmen.👊

Born to run. B.S.

@Tsjoecha

Ja…maar met 3 helmen.👊

dan58 op 20 feb 2020 17:47

😂😂😂😂😂😂😂😂. 👍

I can stick uphill ice, on my saucer...

De mannen van mijn studentenvereniging gingen standaard één dagdeel met ontbloot bovenlijf en in een Schotse kilt van de pistes af 😂

Lotte77 op 19 feb 2020 22:24

Bijna 30 jaar geleden ging een Virgiel jaarclub de laatste dag in jacquet de berg af. Mijn beste vriendin en ik leerden deze studenten die week kennen. Mijn vriendin is getrouwd met een van hen. Afgelopen kerst nog met hen aan het skiën geweest.

@Tsjoecha

Ja…maar met 3 helmen.👊

dan58 op 20 feb 2020 17:47

Helmen waren toen nog niet nodig 😂

40 jaar geleden deden we ook niet moeilijk qua kleding. :)

null

Bla, bla, bla.

@bartvwg

Pffff … Liam Gallagher- looks ♪♫♬

Born to run. B.S.

De mannen van mijn studentenvereniging gingen standaard één dagdeel met ontbloot bovenlijf en in een Schotse kilt van de pistes af 😂

Lotte77 op 19 feb 2020 22:24

Deed je ook mee?

Tsjoecha op 20 feb 2020 13:11

Last time I checked, was ik een vrouw 😉 dus nee. Buiten dat was ik toevallig dezelfde week in hetzelfde gebied, maar in ander gezelschap dan de vereniging.

Uitrusten doen we thuis wel!

De mannen van mijn studentenvereniging gingen standaard één dagdeel met ontbloot bovenlijf en in een Schotse kilt van de pistes af 😂

Lotte77 op 19 feb 2020 22:24

en wat droegen ze daar dan onder ;)

@Mike150202 , wat is precies jou definitie van “trui” en “skipulli”?

Als het katoen is zou ik het niet doen, als het wol is persoonlijk niet zo gauw, maar zat andere mensen vinden het heerlijk

Plaats een reactie