Reisgezelschap gezocht tussen 22 en 29 maart

Hoi,

Ik ben kevin 30 uit Gent. Ik ben net terug van een weekje Oostenrijk maar wil binnenkort heel graag terug. Dus Ik zoek iemand om samen op reis te gaan naar Oostenrijk. Ben een gemiddelde skiër en apres ski is ook wel belangrijk voor mij. Laat gerust iets weten :)

Hoi Kevin, ik ben Bob 38, zoek ook nog iemand laatste week Oostenrijk. Apres ski ook zeer belangrijk voor mij!

Hey Kevin,
Ik ben ook net trg maar ga graag ng es mee! Zkr als je Oostenrijk zegt.
Ik ben een goeie skiër, hou vooral vn snelheid op de piste, liefst rood en blauw.
Ik ben 33 en ook uit Gent.
Naast skiën, hou ik van een feestje om de dag af te sluiten.
Laat mr horen of ik mee kan en nr waar we gaan.
Groetjes

*bericht bewerkt door Lily op 03 mrt 2020 11:53

Hoi,

Ik overweeg ook nog enkele skidagen (wel sowieso geen week, eerder 3-4 skidagen, hangt ook beetje van budget af) … maar zit wat krap in beschikbare tijd.
Ergens tussen 23/03 en 02/04 zou nog moeten lukken, dus volg dit gesprek graag even mee, om te zien wat er uit de bus komt! Stuur me gerust een bericht als er een Whatsapp-groepje ofzo gemaakt wordt …

Ik ben best wel een goede skiër, hou van tempo en veel kilometers maken, blauw/rood/zwart maakt me niet uit … amuseer me overal wel op (zolang het geen smalle, vlakke 'wandel’paden zijn)!
Ik ben 33, M, uit regio Leuven (BE). Een beetje apres-ski mag er altijd bij zijn, maar maximale tijd op de pistes heeft mijn voorkeur …

Ik hoor het wel of dit iets concreet wordt en ik kan aansluiten …

Groeten,
Steven

Hoi,

Ik heb enkele dagen terug 3 vrienden kunnen overtuigen om toch nog een reisje te boeken naar Oostenrijk. Toch bedankt voor de reactie en hopelijk lukt het bij jullie om nog eens naar de sneeuw te gaan !

Hey Kevin,
Ik ben ook net trg maar ga graag ng es mee! Zkr als je Oostenrijk zegt.
Ik ben een goeie skiër, hou vooral vn snelheid op de piste, liefst rood en blauw.
Ik ben 33 en ook uit Gent.
Naast skiën, hou ik van een feestje om de dag af te sluiten.
Laat mr horen of ik mee kan en nr waar we gaan.
Groetjes

Lily op 12 aug 2020 22:36 Hey,

Stuur me eens op whatsapp ik ben je nr kwijt x

Plaats een reactie