Hotels zondag tot zondag Ortisei

Wij zitten nu in Ortisei en hebben van zaterdag tot zaterdag geboekt omdat we vooraf geen enkel hotel hebben kunnen vinden waar we van zondag tot zondag terecht konden. We zoeken dus een hotel waar dat wel kan. In verband met schoolgaand kind zijn we gebonden aan de schoolvakanties. Alvast dank!

Ik ken in ieder geval een hotel in Wagrain waar je in de vakantie van zondag tot zondag terecht kan, maar volgens mij zie je het in Frankrijk en Zwitserland ook steeds meer.

Alternatief is natuurlijk op zondag pas aankomen en zaterdag einde dag weer weg, maar met een tussenovernachting. Betaal je feitelijk iets meer (al zijn die overnachtinghotelletjes heel goedkoop), maar heb je ook van zondag tot zondag.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

In Ortisei weet ik het niet, maar wij zaten in januari in Corvara van zondag tot zondag in hotel Arkadia. Een goed hotel op perfecte locatie. We hoefden alleen maar de straat over te steken om in de Boè, Borest of Costes da L’ega te stappen.

Annoying skiers since 2003

Ik ken in ieder geval een hotel in Wagrain waar je in de vakantie van zondag tot zondag terecht kan, maar volgens mij zie je het in Frankrijk en Zwitserland ook steeds meer.

Alternatief is natuurlijk op zondag pas aankomen en zaterdag einde dag weer weg, maar met een tussenovernachting. Betaal je feitelijk iets meer (al zijn die overnachtinghotelletjes heel goedkoop), maar heb je ook van zondag tot zondag.

Roy83 op 23 feb 2020 08:50

Dank je maar zoals ik mijn bericht aangeef, zoek ik iets in Ortisei (Italië). En we willen juist in één keer rijden: dit heeft voor ons niets te maken met extra kosten maar omdat ons dat goed bevalt. We rijden dan in de nacht weg (zondag dus heel vroeg) en komen begin van de middag aan (Obertauern).

Plaats een reactie