Atomic c series 9 beta pulse

Mijn man heeft voor mij of onze oudste zoon bij de kringloop deze ski's gekocht. Ze zien er nog heel mooi uit, goed gewaxt en ze kostten haast niks, vandaar.

We hebben eigenlijk helemaal geen verstand van ski's. Is het wat voor lichtgevorderden?
De lengte is 150 cm, dat past zowel bij onze oudste zoon als bij mij. Ons niveau is ook gelijk, ik ben wel iets zwaarder dan hij.

*bericht bewerkt door Dathojo op 26 feb 2020 20:13

Het is een ski van bijna 20 jaar oud. Destijds een beginnersski met schuimkern. Die schuimkern vergaat na enkele jaren. M.i. kunnen deze echt bij het oud vuil (sorry). Ik weet ook niet hoe lang je zoon is, maar als ie langer is dan 1.65 heeft ie echt een langere ski nodig. Wellicht hier een keer om advies vragen.

Oeps… duidelijk… gelukkig waren ze echt heel goedkoop.
Zoon en ik hebben allebei eigenlijk al prima ski’s, dus geen probleem verder. Voortaan maar geen kringloopjes meer meenemen, haha

lekker terugbrengen naar de kringloop en een leuk paar ski’s huren of in de uitverkoop nu een paar op de kop tikken, gaat ie veel meer skiplezier van hebben dan op deze oude set waar waarschijnlijk geen spanning meer op staat.

Plaats een reactie