Gedrag op de pistes

Ik lees hier veel mensen als irritatie speakers en luide muziek opnoemen. Echter vind ik het zelf best wel fijn als er iemand met een speaker in de wachtrij of in de lift zit. Zorgt er bij mij juist eerder voor dat ik iets heb om op te focussen in plaats van mij te irriteren aan de drukkende en duwende mensen naast mij. Natuurlijk is het niet altijd mijn muziek smaakt, maar het maakt in mijn ogen het wachten wel dragelijker.

Nu heb ik zelf sowieso niet veel irritatiepuntjes, en als ik ze al heb, ben ik het na 3 bochtjes ook alweer vergeten.

Lang verhaal kort: houd rekening met elkaar tijdens de wintersport zodat iedereen op een veilige en prettige manier van de bergen en alles wat daarbij hoort kan genieten. Van wat hoffelijkheid en vriendelijkheid is nog nooit iemand slechter geworden.

ErikM op 4 mrt 2020 13:57

Vooral als die ánder wat hoffelijker en vriendelijker is natuurlijk. Want zelf zijn we dat allemaal al ;-)

Wat irritatie ga je niet voorkomen. Gelukkig erger ik me niet snel aan iets of iemand. Mijn vader daarentegen…

Lang verhaal kort: houd rekening met elkaar tijdens de wintersport zodat iedereen op een veilige en prettige manier van de bergen en alles wat daarbij hoort kan genieten. Van wat hoffelijkheid en vriendelijkheid is nog nooit iemand slechter geworden.

ErikM op 4 mrt 2020 13:57

Vooral als die ánder wat hoffelijker en vriendelijker is natuurlijk. Want zelf zijn we dat allemaal al ;-)

Wat irritatie ga je niet voorkomen. Gelukkig erger ik me niet snel aan iets of iemand. Mijn vader daarentegen…

Inderdaad ligt het ook aan welk publiek in een skigebied aanwezig is.

Van bovengenoemde ergernissen heb ik 1 of 2 dingen zien gebeuren deze week in Alpbach. En dat kwam dan van een bus lading pubers die losgelaten werden in het gebied.
En vandaag skiede een kind vanaf een zijpaadje voor mij de piste op, zonder te kijken. Ik had best wat vaart, kon niet meer remmen, wel ontwijken. Gevolg was wel dat ik met een noodvaart een andere piste op ging, gelukkig zag ik dat de piste leeg was.

Verder verloopt hier alles zeer gemoedelijk, en ik heb nog voor geen enkele lift moeten wachten.

Bernard88 op 3 mrt 2020 22:37

Ha, is dat die bus van het Max Planck Gymnasium geweest? Die waren hier bij Reith bij H&N verhuur. Geen doorkomen aan… En euh vanmorgen moest ik toch echt 10 stoeltjes wachten bij de Hornlift 2000 :(

Nou die was dubbel.

*bericht bewerkt door PaulPalmpje op 04 mrt 2020 17:19

Plaats een reactie