Skipasprijzen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Crans

Goedemiddag,
Wij zijn al weer aan het kijken voor volgend jaar. Dit gebied leek ons erg mooi. Alleen over de skipas hadden wij wat vragen. Als wij met z'n 5en (2 volw, 2 kinderen en 1 jeugd) er gaan skiën, zijn we rond de 1700 euro kwijt voor de skipassen. Alleen als ik kijk op de website van het skigebied zelf, zijn de prijzen heel anders. Als ik ze daar boek ben ik (afhankelijk van de datum) gemiddeld 1000 euro kwijt. Welke prijzen kloppen? Laatste vraag, hoe zijn jullie naar de gondel gegaan? De meeste hotels liggen niet op loopafstand van de gondel. We komen niet met de auto. We verblijven in Crans.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Zonder dat ik het gebied ken durf ik te stellen dat er skibussen rijden en dat de prijzen op de site van het gebied zelf kloppen.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

@bb18013 Waar heb je die duurdere prijs van 1700 euro dan van daan? Zijn de 1000 soms ZF? Vaak heb je derde kind gratis of met korting in Zwitserland

Dienten Die Alte schule

Prijs: er is een groot verschil tussen de prijs aan de kassa en de prijs bij bestelling via internet. Zie https://www.mycma.ch/fr/pages/tarifs-hiver-217
Vervoer: in Crans en Montana gratis bussen maar als je “lager dan het Lac Moubra” zit is openbaar vervoer (duur) betaald.

bon ski

Plaats een reactie