Plek(ken) over Fieberbrunn 7 - 14 maart

Hoi allemaal,

Door een afzegging is er een plek vrij gekomen voor onze trip naar Fieberbrunn van 7 t/m 14 maart.

Wij zijn met 3 snowboarders en 1 skiër. Van de boarders zijn er 2 tussen beginner en gevorderd in, en 1 gevorderd. De skiër is zeer gevorderd.
De leeftijd van de boarders ligt tussen de 21 - 26 en de skiër is 55.

Er is 1 plek vrij, maar eventueel is er een extra persoon bij te boeken. We hebben namelijk een 6 persoons-appartement bij Vaya Fieberbrunn.

Wij gaan met de auto waarin genoeg plek is voor 2 extra personen er bij. Ook de spullen (board/ski) kunnen mee met de auto.

Stuur mij een bericht als het je leuk lijkt mee te gaan of voor meer informatie :)

He Rob, hebben jullie nog een plek over voor een 47 jarige vrouw uit Utrecht met veel ski ervaring?

Beste Rob,
Net aan Ilse ook een bericht gestuurd. Mijn vakantie naar Noord-Italie heb ik geannuleerd; mijn vrienden gaan overigens wel naar Noord-Italie. Ik kom uit 't Gooi. 40 jaar ski-ervaring. Ook voor mij wellicht nog een plaatsje vrij?
Ik heb ook een auto (met vignet voor Zwitserland!!) ter beschikking. Ik hoor het graag.

mvg Poel6

Hoi Rob,

Mijn groepsreis naar N-Italië is gecanceld. Ben 42 en ski al sinds mijn jeugd en kom ook uit het Gooi. Hebben jullie nog een plekje? Ben makkelijk en stel niet veel eisen. Geen feestbeest, wel gezelligheid.

Hartelijke groeten,
Arjan

Wil nu wel graag naar de sneeuw

Hi,

Excuus voor de late reactie. De plek is helaas niet meer beschikbaar.

Wellicht tot ziens! :)

Plaats een reactie