reismaatje paar dagen eind maart Oostenrijk

Ik wil nog een keer een paar dagen op wintersport voor een paar dagen eind maart. Datum in overleg.
Het liefst vertrek op zondag overdag, dan is het rustig op de weg, maar dat lukt niet altijd.
Ik ben een hetero man van 45, uit de buurt van Utrecht en een redelijke skiër met een vriendin en vrienden die niet van skiën houden…
Ik zoek 1 of 2 mannen om samen een paar dagen te skiën.
We kunnen gaan met mijn auto (stationwagen) met winterbanden en sneeuwkettingen. Benzine kosten delen.
Verblijf in een hotel of pension. Aparte kamers.
's avond uit eten, is allemaal niet zo duur.
Ik vind wat drinken na het skiën erg leuk maar het hoeft niet laat te worden.
Het gebied maakt me niet zo veel uit. Voor een paar dagen hoeft het niet perse heel groot te zijn.
Net over de grens ligt het Salzburger Sportwelt. Nooit geweest en niet ver rijden (835 km). Lijkt me leuk. Wil je wat anders kan het ook.
Als je interesse hebt hoor ik het graag,

Tirol

Jammer geïnteresseerd…maar ben al geweest…zocht ook mensen voor shortski…was wel met slaapbus…volgend jaar misschien!

Hoi, ik zoek ook nog een skimaatje of snowboardmaatje voor eind Maart. Zou kunnen van zondag 22 Maart tot donderdag 26 of vrijdag 27 Maart.
Dus ik heb zeker interesse.
Saalbach is erg leuk. Wat vind je van de Datum?
Ben gevorderd.

Groet, Bob

Het heeft veel gesneeuwd de laatste tijd dus genoeg sneeuw

Tirol

helaas kan mijn reis niet doorgaan i.v.m. niet vrij kunnen krijgen op het werk; te kort dag.

Treb73 en skienapresski hebben interesse. Misschien kun je hun benaderen.

Dit forum is gesloten

Tirol

Plaats een reactie