Short ski ultra last minute, 11 maart - 15 maart

Wegens annuleren van mijn skitrip op werk ben ik benieuwd of er mensen interesse hebben om last minute nog 3 dagen te skiën. Ik wil 11 maart weg, overnachten om dan 12 maart vroeg aan te komen. 3 dagen de piste op en zondag 15 maart weer vroeg terug rijden.

Ik ben een man van 30, snowboarder en gevorderd beginner (2 weken wintersport ervaringen). Accommodatie moet nog geboekt worden. Qua land zou het Frankrijk of Oostenrijk worden. Drankje doen na skiën/boarden is prima, maar uitgebreide apres ski hoeft voor mij niet omdat ik graag de hele dag op de piste ben.

Ik heb een leaseauto waarbij ik benzine kan declareren, dus daar zijn geen kosten voor.

Wie zou interesse hebben om te gaan?

Ik heb inmiddels geboekt.

Dat heb je snel gedaan!🤙🏻

Was het precies en weekje later dan was ik graag meegegaan. Ook hier een werk skitrip die niet doorgaat.
Ik zou woe 18 vertrekken en verder heb ik precies dezelfde insteek als jij. Hele dag op de piste. Drankje, geen uitgebreide apres ski.

Waar heb je geboekt, hoeveel ben je kwijt en heb je mogelijk nog plek? Al is dat laatste waarschijnlijk heel lastig voor mij te regelen hoor, maar just asking.

Ik zou kunnen en willen.
Wanneer zou je willen vertrekken. Mayrhofen lijkt me erg leuk

Plaats een reactie