Skimaatje 11/03 Mayrhofen

Bij deze zoek ik iemand/een groep die op 11/03 (zeer vroeg dag) in Mayrhofen is/zijn en nog een skimaatje zoekt(en). (En eventueel après-ski 😁😏)
Ik ben al enkele dagen in Mayrhofen, maar mijn reisgenoot heeft jammer genoeg een letsel opgelopen door een val enkele dagen geleden en kan deze vakantie niet meer skiën.
Omdat ik liever niet alleen ben in de bergen de vraag.
Ik ben 27jaar (m) en heb een goed niveau van skiën. In Mayrhofen doe ik vrijwel alle pistes (maar vooral de rode).

Bij interesse graag een pm!

Alvast bedankt! 😁

Hoi. Je kan bij ons aansluiten.

Vraagje: hoe is het in mayrhofen?: wij komen aanstaande vrijdag aan (zowel coronatechnisch als skitechnisch?)

Ik heb vandaag gehoord dat de apres ski gesloten is wegens covid19 in Mayrhofen

Hoi,

@René, ik heb je een pm gestuurd. Alvast bedankt voor het berichtje!

@Sammy, behalve dat je de mensen over het coronavirus wat hoort praten merk je er eigenlijk nagenoeg niets van. Alles gaat hier, zoals ik ervoor, gewoon als normaal.
Wat skitechnisch betreft, het positieve is dat er nog sneeuw is. Het negatieve is dat het vandaag weer 15 graden op de piste was. Zo papperig als het vandaag was heb ik hier nog nooit meegemaakt en ik kom nogtants al 15 jaar in Mayrhofen skiën…

@Skippy, gisteren ben ik nog naar de Brück’n geweest en de Ice bar en de Harakiri waren ook gewoon open. Net nog langs de Ice bar en Harakiri geweest en deze zaten ook nog vol dus tot nu toe nog alles normaal ;)

Gisteren heeft de Brück’n Stadl op hun Facebookpagina gezet dat de après ski per direct stopt voor dit seizoen. Het terras is nog wel open.

Toen wij gisteren rond het middaguur de 150-er Tuxer namen, kregen we de indruk dat die fors minder vol geladen werd dan afgelopen zondag, terwijl de rij lang genoeg was. Het lijkt erop dat ze daar dus ook een beperking op hebben ingesteld.

Uitrusten doen we thuis wel!

We gaan het morgen wel zien: zolang het RIVM/lokale overheid het niet afraadt om af te reizen gaan we gewoon (in Nederland werk ik ook op in een plaats waar het inmiddels bij een gezin is vastgesteld (wie niet), dus wellicht zit ik daar zelfs ‘veiliger’)

Plaats een reactie