Alleen als je ervoor betaald wordt

*bericht bewerkt door evr66 op 25 mrt 2020 13:08

Edwin van Riel

Heeft ook nog weinig met skiën of boarden te maken, is gewoon van de berg afvallen…

Stereotype boarder. Lekker schrapen 😉

Heeft ook nog weinig met skiën of boarden te maken, is gewoon van de berg afvallen…

RoteHersentote op 28 mrt 2020 11:35

Ik vind het toch best knap en indrukwekkend hoe hij ‘van die berg valt’…

Peter Pos

Heeft ook nog weinig met skiën of boarden te maken, is gewoon van de berg afvallen…

RoteHersentote op 28 mrt 2020 11:35

Ik tegenstelling tot ‘gewoon naar beneden glijden’. Ik vind gecontroleerd vallen knappen dan gecontroleerd glijden ;-)

Click. Click. Peace

Was het lawine-risico ook goed ingeschat?
Als je bedenkt hoe dat bij de minste fout mis had kunnen lopen, krijg ik toch rillingen.
(Ik blijf dan ook braaf op de piste)

Glide on!

Heeft ook nog weinig met skiën of boarden te maken, is gewoon van de berg afvallen…

RoteHersentote op 28 mrt 2020 11:35

Ik tegenstelling tot ‘gewoon naar beneden glijden’. Ik vind gecontroleerd vallen knappen dan gecontroleerd glijden ;-)

Rogier op 28 mrt 2020 15:51

Tja gecontroleerd kunnen vallen wil zeggen dat je echt full control hebt he☝️ Maar ik zie toch ook liever een vloeiende afdaling dan het kap en stunt werk.

Schiheil ⛷🏂🎿

Heeft ook nog weinig met skiën of boarden te maken, is gewoon van de berg afvallen…

RoteHersentote op 28 mrt 2020 11:35

Ik tegenstelling tot ‘gewoon naar beneden glijden’. Ik vind gecontroleerd vallen knappen dan gecontroleerd glijden ;-)

Rogier op 28 mrt 2020 15:51

Tja gecontroleerd kunnen vallen wil zeggen dat je echt full control hebt he☝️ Maar ik zie toch ook liever een vloeiende afdaling dan het kap en stunt werk.

Yoeri- op 29 mrt 2020 21:12

Dit is heel erg full-control. :-)

Click. Click. Peace

Heeft ook nog weinig met skiën of boarden te maken, is gewoon van de berg afvallen…

RoteHersentote op 28 mrt 2020 11:35

Ik tegenstelling tot 'gewoon naar beneden glijden'. Ik vind gecontroleerd vallen knappen dan gecontroleerd glijden ;-)

Rogier op 28 mrt 2020 15:51

Tja gecontroleerd kunnen vallen wil zeggen dat je echt full control hebt he☝️ Maar ik zie toch ook liever een vloeiende afdaling dan het kap en stunt werk.

Yoeri- op 29 mrt 2020 21:12

Dit is heel erg full-control. :-)

Rogier op 29 mrt 2020 21:35

Je zou het mits wat inlevingsvermogen inderdaad kunnen omschrijven als een "déclenchement d'avalanche controlé" / gecontroleerde ontketening van een lawine.
Verder wist deze gast/griet natuurlijk heel goed waar hij/zij mee bezig was.

*bericht bewerkt door Vivace op 30 mrt 2020 11:30

Glide on!

Plaats een reactie