Tux skipas

Hoi,

Na lang zoeken gaan we volgend jaar naar tux, we skien dan in het gebied van mayrhofen. Is het mogelijk om met het skipas van mayrhofen te skien op de hintertuxer gletsjer? Het lijkt me een erg mooie gletsjer!

Alvast bedankt!

Ja. Vanaf meer dagen krijg je automatisch de Zillertaler Superskipas. Kun je ook nog naar Zell am Ziller, Fügen en Kaltenbach.

Mr. Slow

Te lui om te zoeken, want deze informatie staat en op de website van Zillertal zelf als ook hier op deze website!

Te lui om te zoeken, want deze informatie staat en op de website van Zillertal zelf als ook hier op deze website!

Marijnt op 1 apr 2020 19:35

Als je geen zin hebt om te reageren, dan hoeft het ook niet.

Te lui om te zoeken, want deze informatie staat en op de website van Zillertal zelf als ook hier op deze website!

Marijnt op 1 apr 2020 19:35

Een opmerking als deze voegt niets toe.

Click. Click. Peace

Meer zelfs: met de Zillertal Superskipas kan je terecht in alle gebieden van het Zillertal (dus ook Hintertux, Zillertal Arena, Kaltenbach). Persoonlijk zou ik een bezoekje aan de Zillertal Arena héél sterk aanbevelen.

En niet te vergeten, de ski bussen en trein tussen de gebieden zijn dan met ski uitrusting ook gratis en dat vervoer werkt goed.

Heb hierdoor zonder auto alle deel gebieden van het Zillertal in 1 week kunnen skieen, was echt meerwaarde.

Het lijkt me erg leuk om een dag naar de gletsjer te gaan. Ik heb al een keer in mayrhofen geskied maar nog nooit in de rest van het Zillertal, dat ga ik komend jaar maar eens ontdekken! 😊

Plaats een reactie