Podcasts

Groot nadeel van de podcasts is dat ze weinig kritische noten hebben, vaak wordt er langdradig over een onderwerp gesproken zonder echt ergens op in te gaan waardoor er weinig toevoeging is door ernaar geluisterd te hebben. Ligt ook aan de personen die spreken natuurlijk, de ene persoon is hier beter/alerter in dan de andere. Net als bij de SnowShows is Arjen mijn favoriet want hij zorgt er soms al wel voor dat dat stukje interesse gewekt wordt van hé dat is interessant waar ik nu meer vanaf weet door geluisterd te hebben of hij zorgt voor die glimlach die ook belangrijk is, maar er kan veel meer uitgehaald worden waardoor ze interessanter worden en meer beluisterd zullen worden. Op sommige momenten toch zorgen dat er verder op het onderwerp in gegaan wordt door langer door te vragen of praten is wel gewenst vind ik.

Misschien toch maar eens een @Arjen fanclub oprichten🥶

LA NORMA😍☃️

Ik ben het wel met je eens. Ik ben gewoon gestopt met luisteren 😎. Ik luister liever naar #LiveSlowRideFast. Een podcast hoeft overigens niet altijd kritische noten te bevatten als je het mij vraagt.

When life gets too complicated.... SKI

Het gaat ook niet alleen om kritische noten idd, het totaal mag gewoon wat meer inhoud krijgen. Met die kritische noten bedoel ik dat er meer op de man afgevraagd mag worden zoals in de laatste over snowworld is die man wel lekker aan het babbelen maar ben je nog niks wijzer geworden, alles wat hij meld is al bekend bij de volgende doelgroep en dat de vorm die ze eraan gaan geven nog afwachten is… Maar je zou wel een beter beeld kunnen krijgen over wat er nu precies speelt binnen snowworld als er tijdens directere vragen die gesteld worden ook doorgevraagd zou worden in plaats van inhoudsloos met een afgekapt antwoord genoegen te nemen. Ook is er hier op de site altijd veel te doen over palen steken in Zoetermeer, had daar eens wat over doorgevraagd na aanleiding van onderwerp sneeuw verversen in de hallen. Dat zijn de essentiële vragen wat een onderwerp interessant maakt en dan komt daar voor mij een kritische noot aan te pas van maar waarom lukt het jullie dan niet om een goede sneeuwlaag te creëren zodat er palen gestoken mogen worden? Dus doorvragen en je niet laten afschepen voordat je een zinnig antwoord hebt gehoord. Dat een ander onderwerp weer een stuk luchtiger is en met meer grappen voorbij komt is prima☃️

LA NORMA😍☃️

Nou kan ik van tijd tot tijd enorm genieten van jouw verhalen, dus waar blijft de Piefkepodcast?!

Alle ins en outs van LA NORMA!!! 🎉🎊🎉, Barbecuetips bij Snowworld, 4takter achterover drukken bij @skimams, Hakkûh en waxûh, hoe maak je een selfie met open mond, hoe leeg ik zo snel mogelijk een groepsapp…

*bericht bewerkt door Sneeuwbaard op 08 apr 2020 23:13

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Hahahah, ik weet dat ik fans heb maar nog meer haters…🥶

Jij benoemd wel meteen alle hoogtepunten☃️

LA NORMA😍☃️ raak je nooit over uitgepraat🤩
Barbecueën bij Snowworld gaan we hopelijk deze zomer weer beleven, dat is een schitterend evenement wat niet mag missen op je kalender🤩
Degene die niet weet wat 4-takter is mag een kratje gaan halen en dan drinken we een borrel🤩
Waxen met een muziekie en wat gezelligheid is een totaal ontspan moment, dat moet je snappen🤩
Een goede selfie is niet zo eenvoudig als gedacht wordt😵🤩
In groeps apps heb je zo nu en dan wat spannende personen die de ernst van iedere situatie inzien🤩

Sluit nu je ogen en bedenk het onbedenkelijke beeld erbij, kan je verzekeren dat je fantasie groot moet zijn mocht je in de buurt van de werkelijkheid kunnen komen😎☃️

LA NORMA😍☃️

Plaats een reactie