Head Supershape i-Rally

Iemand bekend met de Head Supershape i-Rally 2018-2019. Ik lees veel verschillende zaken op het web, ben op zoek naar "echte gebruikerservaringen" (evt. onder vermelding lichaamslengte, gewicht en skitechniek) …dankjewel

Vrouw 1.75 68kg redelijke skier met focus op techniek.

Ik vond de i.rally best een aardige ski. Is op z’n best in snelle korte tot middellange gesneden bochten op harde pistes, dan is het echt een frivole ski waar je mee kan knallen. Voor mij een beetje categorie krachtpatser. Sterke mensen die op snelheid willen skien zullen er het meest plezier aan beleven denk ik. Mensen die meer focus hebben op zuivere techniek en lange bochten ver doorsturen kunnen beter wat anders kopen imo.

@elisabeth101 dank voor je reactie. dan ga ik het meemaken komend seizoen. kon voor heeeeeel zacht prijsje deze aankopen. Kort vraagje …krachtpatser …dus wel doorknallen en geen “ik ga ff op mn techniek naar beneden” ?

^^kan wel hoor maar ik vind dat er ski’s zijn die beter zijn als het tempo lager ligt. Maar jij be t wel een stukje groter en zwaarder dan ik dus kan best zijn dat jij dat anders ervaart. Ach en anders heb je m zo weer verkocht. Gewoon maar proberen.

@elisabeth101 …denk dat ik begrijp waarom de verkoper “er vanaf wilde”…was ook 2x gruwelijk op zn plaat gegaan, geheel onverwacht zei hij… maar ik ken zijn stijl en kunnen niet, was wel dezelfde bouw als mijzelf… en wat betreft “harde pistes”, konden we de lol wel op in januari in Ellmau (het zijn toch veranderende tijden qua sneeuwval en de kanonnen doen de rest…)

Gewoon een mooie ski Relax, kan je niet veel fout aan doen als je een mooie deal hebt. Ben het wel eens met Elisabeth dat ze wel wat kracht van je vergen. Duidelijke voorkeur voor kort tot middellange bochten. Een allround ski waar je goed het carven op kunt leren!

Man 187cm 75 kg, veel focus op techniek (ik heb de magnum, 1 tandje smaller)

@OlivierN deal was 200eu …en die voorkeur vind ik prima. ik ben 181-85kg en wil graag beter carven…(kom van wedelen vandaan, dus dan weet je het)

Plaats een reactie