Tirol snowcard

Wie nog een Tirol snowcard heeft , zoals ik kan hem nu gebruiken tot 2-8-2020 dit is een corona compensatie, Om te skiën op de gletsjer maar ook als je als wandelaar de gondels en liften gebruikt .Voorop gesteld dat we naar Oostenrijk kunnen af reizen. Zie voor verdere info de link.
https://snowcard.tirol.at/de/sommer-2020/sommer-2020…

Oh dat is een mooi aanbod, hoop dat ski Amade daar ook mee komt :)

Dienten Die Alte schule

Zou lekker zijn als dat ook voor de Super Ski Card zo zou zijn!

mama on a mission in the snow

Ik weet niet hoe jullie er in staan @Skimams en @Elly3 maar ik ben behoorlijk afgeknapt op die Oostenrijkers sinds die Corona geheimhouding.

Beetje generaliserend @Hooykaas.

@hooykaas als je de geschiedenisboeken er op na slaat kun je nog veel meer nare dingen vinden die Oostenrijkers hebben gedaan. Gewoon nooit meer naar toe gaan

Ik weet niet hoe jullie er in staan @Skimams en @Elly3 maar ik ben behoorlijk afgeknapt op die Oostenrijkers sinds die Corona geheimhouding.

Hooykaas op 1 jun 2020 15:04

Prima keuze, meer plek voor mij 😇

Ik weet niet hoe jullie er in staan @Skimams en @Elly3 maar ik ben behoorlijk afgeknapt op die Oostenrijkers sinds die Corona geheimhouding.

Hooykaas op 1 jun 2020 15:04

Enkeltje IJsland voor jou dan maar?

Übung macht den meister!!!

Ik weet niet hoe jullie er in staan @Skimams en @Elly3 maar ik ben behoorlijk afgeknapt op die Oostenrijkers sinds die Corona geheimhouding.

Hooykaas op 1 jun 2020 15:04

Nou eerlijk gezegd krijg ik nu een afknapper van jou 🤣 Jij hebt dus besloten nooit meer lekker bij de Chinees te gaan eten?
Maar om toch serieus antwoord op jouw vraag te geven: ik hou van Oostenrijk en speciaal van het Pinzgau. De kids en ik worden er altijd méér dan hartelijk ontvangen. Dingen gaan zoals ze gaan. Ik ben (hier in NL) heel ziek geweest door dat rotvirus en ben nog steeds niet 100% hersteld. Maar mijn liefde voor Oostenrijk en de mensen daar die ons lief zijn is echt met 0% verminderd.

mama on a mission in the snow

@Hooykaas en @Gerardo, zo ken ik er nog wel een paar blijf dan maar thuis.
Wij houden van de Alpen en zijn bij toeval in Dienten terecht gekomen, niks geen geheimhouding hier, dat was maar plaatselijk hoor. En wat denk je van de Nederlanders die Italie moesten verlaten en dan toch nog even in Oostenrijk gingen skiën en later besmet bleken. Maar voor deze discussie is dit topic niet. Dus ik hoop ook op een zomer verlenging van mijn winter seizoens pas. :)

Dienten Die Alte schule

@elly3 mijn reactie was ironisch bedoeld. Ik Ben volgend jaar gewoon were in Oostenrijk

Oeps @Gerardo zo had ik hem niet begrepen.

Dienten Die Alte schule

@77steve
Ter geruststelling hoop volgend gewoon weer naar Sankt Anton te gaan.
@RFKANGOO
Retourtje IJsland. Ik wilde er altijd een keertje heen.
@Skimams
Hoe moet ik het weer goed maken 😉
Gisteren nog Chinees gegeten. Erg lekker.
Beterschap trouwens!
@Elly3
Je hebt gelijk.
Geniet van die seizoen pas. Zeker voor die prijs 👍

On Topic maar weer.

Ik weet niet hoe jullie er in staan @Skimams en @Elly3 maar ik ben behoorlijk afgeknapt op die Oostenrijkers sinds die Corona geheimhouding.

Hooykaas op 1 jun 2020 15:04

Enkeltje IJsland voor jou dan maar?

RFKANGOO op 1 jun 2020 20:13

Ik ga wel mee!

null

Edwin van Riel

@evr66
Gezellig Edwin !

Info mbt de SSC… persoonlijk had ik liever de Tirol-constructie gehad. Ik vind dit nogal magertjes. Maar goed. Beter iets dan niets.

https://cdn.wintersport.nl/forum/27/70083c37b4b9e421a9f77aeb...

Bron: fantastisch AT

mama on a mission in the snow

Idd, beter iets dan niets. Maar ik kreeg voor mijn ene gemiste dag in Davos meer vergoed. Gewoon contant teruggestort, niks tegoed voor volgend jaar.

Edwin van Riel

Plaats een reactie