Enquête: invloed coronavirus op zomervakantie en wintersport

@rogier
Dubbele vraag
Kunnen de skigebieden een 2 de corona aan of zou dat fataal zijn hotels en ski uitbaters
Gaan de prijzen van skiliften omhoog gaan als er mimder volk op de liften kan

Maar misschien is er voor die tijd wel goede duidelijkheid over de besmettingsrisico’s in de buitenlucht.

Roy83 op 18 jun 2020 15:45

Of een vaccin. 🙂

Bla, bla, bla.

Al is er morgen een vaccin, dan heb je nog niet één twee drie voldoende doses, distributie, en daadwerkelijke vaccinatie bij de gehele bevolking van Europa, dus ik zou er maar van uitgaan dat as wintersportseizoen ‘gewoon’ onder coronaregime, dus het nieuwe normaal gaat vallen, met alle voorwaarden van dien, zeker voor ruimten binnenshuis cq liftcabines.We zijn er nog niet van af…

Life is what happens while you were checking your phone

Ja september valt zeker onder zomervakantie ;-) (Misschien wel de fijnste zomermaand in de bergen ;-) )

Rogier op 16 jun 2020 08:11

Even los van de enquete. Ik vind eind augustus/begin september ook altijd een fijne periode. Meerdere keren juist toen gegaan. Maar elke maand heeft wel wat, dus het is altijd mooi ;). Ook juni met de vele sneeuwvelden vond ik mooi. Goldener oktober met de prachtige herfstkleuren.

Betreft enquete wel jammer dat je niet meerdere dingen kan aanvinken. De jaarlijkse familie vakantie (met elk jaar een ander eiland) was in januari al geboekt naar Cyprus en gaat vooralsnog gewoon door. Vliegen 1 oktober pas, maar los van dat hopelijk in augustus nog even de bergen in. Weet alleen nog niet waar. Wellicht zoek ik het niet te ver weg met om en nabij de 800 km als max.

Not all who wander are lost

Update: we hebben genoeg antwoorden binnen. We gaan de resultaten bestuderen. We zullen snel een blog publiceren met de conclusies.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie