Nieuwe website: feedback en bugs

@Yo-han het gebeurd wanneer je een notifactie krijgt dat er een nieuwe reactie op een bericht is en je klikt daarop om naar dat bericht te gaan en er dan precies 30 of een meervoud van 30 aan reacties is.

Matthias123 op 18 jan 2021 15:27

Dat dus. Had al wel gezien gisteren dat hij naar pagina 7 ging maar die was er nog helemaal niet. Mooi dat er een fix voor is.

Übung macht den meister!!!

In bijvoorbeeld https://www.wintersport.nl/nieuws/18/01/2021/2-belgische-sch… staan wat spam berichten. Probeer vanaf gisteren een melding te doen van Spam, maar ik denk dat jullie die niet binnen hebben gekregen. Als ik het nu nog een keer probeer, krijg ik een melding “Fout opgetreden met het opslaan van je melding”.

Er ging iets mis met het spam meld systeem leek het ja. Ik heb ze verwijderd. Bedankt voor het melden.

MAND!

Onderstaand topic staat op de startpagina maar is niet te bekijken. https://www.wintersport.nl/weblog/26/01/2021/de-langste-gond…

Übung macht den meister!!!

Doet het weer!

MAND!

Ik heb er nog even naar gekeken maar kan niets vinden. We houden het in de gaten.

Yo-han op 09 dec 2020 18:19

Hi Yo-Han,
Ik heb een fix gevonden voor mijn probleem van Youtube filmpjes kijken. Blijkbaar is de extensie Pop up blocker for Chrome™ - Poper Blocker, die ik gebruik om vervelende “pop ups” te blokkeren, de boosdoener. Het werkt nog wel ermee, alleen moet ik dan een “overlay” verwijderen door met rechtermuisknop op het filmpje te drukken.

Dit ben ik nog niet een keer eerder tegengekomen op andere websites. Durf jij te zeggen of het jullie website specifiek is, of meer een probleem bij de extensie? Hoop dat je hier nog iets aan hebt.

Groeten Paul

@Paultjeftw Videos worden op deze site geladen via extra player. Die zorgt ervoor dat er geen tracking cookies geplaatst worden en zorgt voor een eenduidige weergave van alle video’s. Ik denk dat dat het “probleem” is met de popup blocker.

MAND!

@Matthias123 @RFKANGOO Ik heb een fix live gezet voor de forum foto’s die niet goed gedraaid werden. Komende dagen maar eens kijken of dit het probleem op lost.

MAND!

@Yo-han Worden nu ook reeds geplaatste foto’s gedraaid of enkel nieuw geplaatste foto’s? Of beter gezegd, worden ze nu juist niet meer gedraaid. 😉

Übung macht den meister!!!

@Yo-han Worden nu ook reeds geplaatste foto’s gedraaid of enkel nieuw geplaatste foto’s? Of beter gezegd, worden ze nu juist niet meer gedraaid. 😉

RFKANGOO op 27 jan 2021 23:11

De nieuwe worden wel gedraaid maar precies zoals door de camera aangegeven. Dus goed. Oude zijn gecached dus dat duurt nog wel even.

MAND!

null

Ik heb al een hele tijd allerlei tags in beeld op deze website ipv de bedoelde tekst. Zie schermafbeeldingen (via Dropbox gedaan want direct werkte niet).
Dit is op Safari 14.0.2 (MacOS Catalina, laatste updates). Op Firefox is het wel goed. Ik gebruik voornamelijk Safari vandaar mijn opmerking.
Is hier wat aan te doen?

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 28 jan 2021 12:36

@JeroenS Je afbeelding wordt nu even niet getoond door een ander probleem waar ik op dit moment mee bezig ben. Maar ik snap wat je bedoeld. Ik denk dat die iconen niet goed geladen worden. Hoe dat komt weet ik zo even niet maar we gaan er even naar kijken.

MAND!

Top, dank je. Kreten als chrevon_left, arrow_drop_down, thumbs_up, format_quote en ga zo maar door zie ik overal verschijnen.

@JeroenS Afbeeldingen doen het weer. Wbt de iconen die het niet doen, gebruik je een adblocker die misschien ook fonts van google blokkeert? En welke versie van safari gebruik je?

MAND!

Ah, dat is 't. Heb Ghostery Lite… Die blokkeert blijkbaar die afbeeldingen. Als ik die uitzet gaat het goed.
Safari 14.0.2.

Ah, dat is 't. Heb Ghostery Lite… Die blokkeert blijkbaar die afbeeldingen. Als ik die uitzet gaat het goed.
Safari 14.0.2.

JeroenS op 28 jan 2021 15:22

Even die urls whitelisten dan.

MAND!

Geen idee of het navolgende een bug is of een gebrek aan snapvermogen aan mijn kant.

Een bepaald artikel is op of omstreeks 11.50 updated en dan zou ik verwacht hebben dat dit ook op of omstreeks 11.50 in de activiteiten feed zou hebben gestaan (de melding van 11.02 was de laatste reactie van een forum er op het bepaalde artikel). Ik heb twee screenshots (gemaakt om 14.47) toegevoegd die een en ander hopelijk een beetje verduidelijken.
Nu de update(s) van de auteur niet in de activiteitenfeed (lijken te) staan zou het zo maar kunnen zijn dat zij onopgemerkt blijven en dat is toch zonde van het werk dat de auteur steekt in het maken van een update.

null
null

De laatste tijd wordt er heel veel rotzooi geplaatst onder berichten met weet ik veel wat voor oplichtere links erbij. Ik geef ze als ik ze tegen kom altijd aan, maar dat lijkt me onderdeel van een langzaam en handmatig proces om de reacties daadwerkelijk op te schonen. Als ze eenmaal verwijderd worden blijft de datum van dat bericht wel staan. Daardoor zijn de eerste 2 forum pagina’s compleet vol met oude blogs. Daarom mijn suggestie:

Zet laatste activiteit gelijk aan de laatste nog zichtbare reactie onder een bericht.

Verder hoop ik dat jullie dit onder controle gaan krijgen, want ik ben bang dat de minder fanatieken minder snel terugkomen als er allemaal wazige berichten tussen staan over o.a. ‘naaktfoto’s’.

Is er iets niet helemaal goed gegaan of ben ik de enige die dit heeft…

null
null
null
null

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

@MichelV dat komt dus omdat er in al die topics spam was geplaatst zoals hierboven is aangegeven

Born to Ride

Er staat nu een fix live die voor zorgt dat als er spam verwijderd wordt de laatste activiteit tijd ook weer netjes terug wordt gezet.

Spammers helemaal tegenhouden blijft lastig maar we gaan kijken of we het ze nog iets moeilijker kunnen maken.

MAND!

Er zijn weer de nodige checks ingebouwd die het spam gehalte op het forum weer wat verder moeten terug dringen. We zien al een flinke daling in het aantal spam account registraties dus het is niet helemaal zonder succes. Kom je toch iets tegen blijf het vooral melden, dan kunnen wij onze spamfilter verder blijven trainen.

*bericht bewerkt door Yo-han op 02 feb 2021 13:58

MAND!

Waarom worden de weersverwachtingen oor de skigebieden tegenwoordig zo weinig geüpdate? De laatste update is van dinsdag.

Born to Ride

Waar zijn de sticky topics gebleven? De topics over veelgestelde vragen en hoe je een beter ski/board advies kan krijgen. Of zie ik ze over het hoofd?

Übung macht den meister!!!

Bij het zoeken naar accomodaties, lijkt het of de filters niet helemaal lekker gaan. Als ik “hotels” aanzet, blijven de eerste reeks resultaten toch appartementen. Pagina ververst wel, dus lijkt na te denken. Maar resultaat is nog niet correct (denk ik).

Ook zoeken met speciale karakters (bv Solden herkent hij alleen als je echt Sölden invoert, komt daarna met 0 resultaten. Kan kloppen natuurlijk, maar twijfel of dat correct is.

@Yo-han: het taggen van mensen volgens het ouderwetse ‘@{Schermnaam}’ werkt bij mij heel vaak niet meer; het account wordt daar dan niet meer aan gekoppeld…

*bericht bewerkt door Nuet op 20 apr 2021 11:47

testtest: @Nuet @Nuet!

Het lijkt fout te gaan als ik direct achter de naam een leesteken plaats… Ook wel ergens logisch :p

*bericht bewerkt door Nuet op 20 apr 2021 11:48

@Nuet In bovenstaande gevallen zie je denk ik al het probleem. Hij kan niet zo goed omgaan met tekens direct aan de mention die niet bij de naam horen. Bekend probleem waar we nog een keer naar gaan kijken. Maar bedankt voor het melden.

MAND!

@Yo-han ook leestekens die in een naam zitten pakt hij soms niet. Als je bijvoorbeeld @harry(winterberg) wilt taggen zie je hier gelijk wat er mis gaat. Dan pakt hij maar een deel van de gebruikersnaam.

Born to Ride

Plaats een reactie