Nieuwe website: feedback en bugs

GeJe30 juli 2020 · 08:57

@Yo-han vet/cursief gaat nu wel goed, maar hij zet alles achter elkaar ipv een lijstje. zie “welk dorp/stad is dit”.

Yo-hanadmin30 juli 2020 · 13:19

@GeJe Check m nu nog eens. Als je hem nu quote zie je de juiste syntax. Bij een nieuwe stand deze even quoten, de > voor elke regel weg halen samen met de spatie en opslaan met de nieuwe punten.

Is het al zomer? ☀️?
sjorsdk30 juli 2020 · 14:12

Ik kan de 3 headers op de frontpage niet openen in een nieuw tabblad

GeJe30 juli 2020 · 16:22

@Yo-han oke netjes zo !

niekniek4 augustus 2020 · 19:32

Via mijn telefoon foto op de site gezet. Met tekst Alleen bij het versturen zegt de dit dat het fout gaat Kijk ik via de tablet, staan ze er wel op (steungroep blessures) Maar steungroep blessures komt ook niet te voorschijn

*bericht bewerkt door niekniek op 04 aug 2020 19:33 (24% bewerkt)

Siard4 augustus 2020 · 21:32

(Waar) is de reguliere weersverwachting terug te vinden? Deze stond altijd op de homepage. Onder tab “weer” kan ik wel alle kaartjes tevoorschijn toveren, maar de standaard weersverwachting (5 of 14 dagen vooruit) kan ik niet meer vinden.

Stay frosty
Reneadmin4 augustus 2020 · 21:42

@Siard hij komt terug op de homepage, geen zorgen! Voor nu kun je altijd in de zoekbalk zoeken naar het gebied waar je meer over wilt weten en kies je daar voor het weerbericht :)

Don't panic, you will always have your towel...
Quick6 augustus 2020 · 09:58

Ligt het aan mij of worden weblogs (incl. reacties) niet meer weergegeven in het Forumoverzicht?

Mr. Slow

Plaats een reactie