Nieuwe website: feedback en bugs

Komt er ook een mobiele app?

FULL SEND

@Yo-han ik ben er achter wat het probleem is. Wanneer je je beeld verkleind dan krijg je problemen met die kolommen van de sneeuwverwachting. Ik bekeek ze vanmorgen op mijn mobiele telefoon en daar had ik ook weer hetzelfde probleem. Alleen full screen op een tablet en desktop krijg je alle kolommen juist te zien.

Born to Ride

In de weersverwachting lijkt nog meer fout te gaan. Wanneer ik de lange termijn weersverwachting bekijk lijkt het net of de weersverwachting iets van 24 dagen loopt, terwijl het volgens mij maar 6 dagen is, opgedeeld in 4 dagdelen.

null

Born to Ride

@Matthias123 Het probleem met de sneeuwhoogte kolommen was idd een styling issue en is nu opgelost. Het probleem met het weer is wat lastiger. Hier werkt het, maar kijkend naar de tijd van posten denk ik dat je precies kwam rond de tijd dat het weer net klaar is en gevuld wordt. Mocht dit toch een styling issue zijn weer pakken we die ook nog ergens even mee.

MAND!

Komt er ook een mobiele app?

Gillesski op 28 sep 2020 10:23

Staat niet op de planning.

MAND!

In het kader van onhandig, maar niet noodzakelijk heb ik het volgende geconstateerd op mobiel:
Bij een (blog)post waarin een YouTube filmpje is gezet, kan ik niet op het filmpje zelf doorklikken. Normaliter lukte mij dit door te tikken op de titel van de video in de videoplayer, waarna de video in de YouTube app werd geopend.
Het filmpje in de (blog)post zelf bekijken is wel mogelijk, echter bij scherm draaien (van portret-modus naar fullscreen landscape-modus) blijft mijn scherm zwart. Daarnaast vind ik de YouTube app gebruiksvriendelijker of gebruik ik deze manier om de video in een bepaalde playlist te zetten.

Nogmaals, geen prioriteit maar wel onhandig.

OS: Android versie 10 (OxygenOS 10.3.5).
Browser: Firefox

AANVULLING:
Op PC (Firefox en Chrome) werkt het doorklikken op een video ook niet. De video kan alleen embedded worden bekeken.

*bericht bewerkt door Siard op 02 okt 2020 21:09

Stay frosty

Oude feature in een nieuw jasje. Je kunt je favoriete dorp/gebied weer instellen op de frontpage. Nu met vertrekdatum zodat het aftellen meteen kan beginnen. En heb je je bestemming al op je profiel staan? Dan kies je in een keer uit de lijst.

null

Werkt er iets niet zoals het hoort. Dit is de plek waar je het ons snel en makkelijk kan laten weten.

Yo-han op 15 sep 2020 20:43

Klopt het dat deze feature mobiel niet beschikbaar is?

Ik heb er al een tijdje last van dat een gedeelte van de gebiedspagina’s niet te laden is. Als ik bijvoorbeeld de gebiedspagina van bijvoorbeeld Vogel of Stelvio wil bekijken krijg ik een foutmelding.

Born to Ride

Hoe zet je een foto recht?
Bijvoorbeeld deze mooie sneeuwman.

null

Bla, bla, bla.

En verder alle andere foto’s… 🙄

Bla, bla, bla.

Ik heb er al een tijdje last van dat een gedeelte van de gebiedspagina’s niet te laden is. Als ik bijvoorbeeld de gebiedspagina van bijvoorbeeld Vogel of Stelvio wil bekijken krijg ik een foutmelding.

Matthias123 op 12 okt 2020 09:12

Opgelost!

MAND!

Ik heb er al een tijdje last van dat een gedeelte van de gebiedspagina’s niet te laden is. Als ik bijvoorbeeld de gebiedspagina van bijvoorbeeld Vogel of Stelvio wil bekijken krijg ik een foutmelding.

Matthias123 op 12 okt 2020 09:12

Opgelost!

Yo-han op 13 okt 2020 09:04

Top!

Born to Ride

Er lijkt iets mis te zijn met de ‘omlijning’ van de skigebieden op de weerkaartjes … en/of met de weerkaarten zelf.
Na laatste weerbericht van @Roel was ik even rond aan het neuzen tussen de Oostenrijkse gebieden op de weerbericht-pagina’s per skigebied, toen ik bij het Zillertal aan het keken was, viel me plots op dat Zillertal Arena blijkbaar het Zillertal oversteekt … :p (zie printscreenhieronder)

null

De ‘omlijning’ van de skigebieden op de kaarten lijkt me 4-5km verschoven te zijn naar het noord-westen toe tov. wat het zou moeten zijn, mijns inziens.

Vraag is nu of enkel de aanduiding van de skigebieden verschoven is, of ook de weerkaarten zelf (wat dus betekent dat de verwachte sneeuwhoogtes ook niet overeen komen geografisch)?

@Steven_817 goed opgemerkt. Hij is inderdaad iets verschoven. Ik ga erachteraan.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Ik heb de laatste tijd veel problemen met de layout van mijn berichten:
bv mijn laatste post in het wielrentoppichttps://www.wintersport.nl/forum/topic/61608?page=188…
krijg ik maar niet goed.

Het lijkt erop dat dit probleem meestal optreedt net voor-/of na “quotes”, externe links, of verwijzingen naar usernames

null

null

null

*bericht bewerkt door Vivace op 16 okt 2020 14:06

Glide on!

@Vivace Heb even naar je post gekeken maar wat ik meteen zag is dat er heel veel line-breaks (enters) miste. Daardoor wordt de content dan niet netjes getoond.

Na de video en de mention miste bijvoorbeeld een enter in ook de beide quotes miste er een enter tussen de tekst en de auteur van de post.

MAND!

@Yo-han in die line breaks zit een groot probleem. Je moet 3 enters geven wil hij 1 lijn leeg laten. Dus je ziet 2 lege regels tijdens het typen, daar is na het posten nog maar 1 lege regel van over.

Born to Ride

@Yo-han in die line breaks zit een groot probleem. Je moet 3 enters geven wil hij 1 lijn leeg laten. Dus je ziet 2 lege regels tijdens het typen, daar is na het posten nog maar 1 lege regel van over.

Matthias123 op 16 okt 2020 14:15

Een line break zorgt voor tekst op de volgende regel. En twee line breaks is een nieuw alinea. Dat is hoe markdown werkt.

Maar dit is nu wat lastig omdat we hier op het forum nog geen markdown veld hebben waarmee je dit allemaal al ziet wanneer je je post schrijft. Dat staat wel op de ‘verlanglijst’.

*bericht bewerkt door Yo-han op 16 okt 2020 14:19

MAND!

Het punt is dat 1 linebreak niets doet, een 2e linebreak een nieuwe regel betekend en een 3e pas een nieuwe alinea start.

Born to Ride

Het punt is dat 1 linebreak niets doet, een 2e linebreak een nieuwe regel betekend en een 3e pas een nieuwe alinea start.

Matthias123 op 16 okt 2020 14:20

Nope.
Éen line break stond er voor deze zin. Dus 1x enter voor de duidelijkheid.

edit: Ik type dit overigens in een browser op de desktop. Zou mogelijk anders kunnen werken op bijvoorbeeld mobiel. Maar dat zou met een beter tekstveld meegenomen kunnen worden.

*bericht bewerkt door Yo-han op 16 okt 2020 14:24

MAND!

Bij mij lijkt het anders te zijn. Ik heb nu 1 enter gegeven.
Nu 2 enters.

En nu 3 enters.

Edit: dit is op een Samsung mobiele telefoon op Chrome.

*bericht bewerkt door Matthias123 op 16 okt 2020 14:25

Born to Ride

Als ik je post in de database bekijk zit ik dit (\n is een line break).

Bij mij lijkt het anders te zijn. Ik heb nu 1 enter gegeven.\nNu 2 enters.\n\nEn nu 3 enters.\n\n\nEdit: dit is op een Samsung mobiele telefoon op Chrome."

Ik zie ze dus wel, en volgens mij klopt je post hier ook toch?

null

*bericht bewerkt door Yo-han op 16 okt 2020 14:31

MAND!

Dus klopt het niet. Ik heb pas voor die Edit 3 enters gegeven. Op jet punt waar ik dus 1 enter heb gegeven staat er nog niets. Op het punt waar ik er 2 gaf staat er 1 en op het punt waar ik er 3 gaf staan er 2

Born to Ride

Ik zal er een bug voor aanmaken. Maar het is wel heel vreemd want wij verplaatsen je enters niet. We doen zelfs helemaal niets met je tekst behalve het herkennen van @mentions. Ik ga maar eens opzoek naar iemand met een android telefoon en chrome erop. Dan kunnen we het eens wat beter testen. Bedankt voor je input!

MAND!

@Yo-han kan je verklaren waarom het filmpje 2x in beeld verscheen.

De enters zijn trouwens heel vervelend, maar hier pas ik zelf een mouw aan (als ik post, kijk ik na wat ik gepost heb en als de layout niet klopt edit het met extra enters totdat het klopt.

Hierboven werd er opeens een filmpje ingeschoven wat pas meerdere lijnen later zou moeten komen. Dat zou los moeten staan van eender welk alinea verhaal.

Glide on!

@Vivace De video was ook een line break probleem.

MAND!

Toch een rare werking van de site dan.
Bij 1x enter voor een video beslist die dan om de video een 2de keer at random ergens anders te plaatsen.

Nu ja, ik zal hier wel rond werken (met heel veel enters eventueel).
Als het in de toekomst echt niet anders lukt, zal ik de video-link wel in andere post zetten.
We komen er wel uit

Glide on!

Ik zal er een bug voor aanmaken. Maar het is wel heel vreemd want wij verplaatsen je enters niet. We doen zelfs helemaal niets met je tekst behalve het herkennen van @mentions. Ik ga maar eens opzoek naar iemand met een android telefoon en chrome erop. Dan kunnen we het eens wat beter testen. Bedankt voor je input!

Yo-han op 16 okt 2020 14:36

Het enter probleem is op een iPhone ook🤨

LA NORMA😍☃️

@Vivace @Matthias123 @Piefke We hebben het line break probleem nog eens uitvoerig getest en zijn tot de constatering gekomen dat er geen probleem is. We denken dat jullie iets anders verwachten dan hij doet, maar het systeem werkt zoals het zou moeten.

Dit bericht is op een iPhone geschreven en na deze regel druk ik één keer op enter…
Nu zit ik op de volgende regel. Druk ik nu twee maal op enter zit ik…

hier. Zoals je ziet staan de enters er netjes zonder dat ik nog vaker op enter moet drukken.

MAND!

Hi Yo-han,

Ik denk nog iets gevonden te hebben; Bij je gebruikersprofiel kun je opgeven waar je hebt geskied. Het valt mij op dat je geen Japanse plaatsen kunt opgeven en dat niet alle Canadese plaatsen mogelijk zijn (Revelstoke lukte niet, maar Whistler weer wel).

Plaats een reactie