Nieuwe website: feedback en bugs

Hoe bizar, ik dacht dat er maar 1 wintersportforum bestond. Blijken het er 2 te zijn. 😳

bartvwg op 01 nov 2020 14:13

In feite is het ook maar een forum hoor. Alleen weblog en nieuws berichten staan soms alleen op .be omdat deze zeer specifiek voor onze Belgische bezoekers bestemd zijn.

MAND!

Hoe bizar, ik dacht dat er maar 1 wintersportforum bestond. Blijken het er 2 te zijn. 😳

bartvwg op 01 nov 2020 14:13

In feite is het ook maar een forum hoor. Alleen weblog en nieuws berichten staan soms alleen op .be omdat deze zeer specifiek voor onze Belgische bezoekers bestemd zijn.

Yo-han op 01 nov 2020 15:05

Als ze alleen op BE staan waarom krijgt NL ze wel te zien dan? Of is dit niet aan te passen? Voorheen was dit toch niet?

Übung macht den meister!!!

@RFKANGOO bugje idd. Gaan we fixen.

MAND!

Het was inderdaad de bedoeling om op zowel .BE als .NL te verschijnen, maar het bugje wordt morgen hersteld. Voor wie écht niet kan wachten … hierbij de link naar de blog:https://www.wintersport.be/weblog/01/11/2020/aangename-kenni…

Groetjes
Christophe

Blogt voor wintersport.be - familiaal skiër, levensgenieter en Alpenfan.

Bij reviews van een wintersportplaats, staat er boven “deze plaats krijgt een X op basis van Y beoordelingen”. Ik keek bijvoorbeeld bij Bramberg en daar stonden meer dan 3600 beoordelingen, maar die zie ik niet terug. Eerder een stuk of 10. Ik vond het aantal al zo bizar hoog voor zo’n kleine plaats. Blijkt nagenoeg evenveel als Gerlos te hebben. Zit er een bepaalde logica achter dat getal?

Het weblog van @ChristopheJ is nu weer overal te openen.

MAND!

@Bens Er zitten nog her en der wat fouten in ons telsysteem. We zijn nog steeds bezig met het opzoeken van een oplossing (zonder alles op 0 te zetten).
JE bent niet de eerste die dit ter sprake brengt (https://www.wintersport.nl/forum/topic/451612) en we zijn ons er terdege bewust dat dit opgelost moet worden.

Click. Click. Peace

Werkt het knopje “copy link” voor video’s bij jullie?
cfr filmpje memeskies op topichttps://www.wintersport.nl/nieuws/02/11/2020/kabinet-negatie…

Bij mij doet dit knopje niets (getest op PC in Chrome en Edge).
Ook is er geen optie “open this video in Youtube”.

Glide on!

zoals @Rogier al aangaf liep het review/beoordeling systeem al even niet zo lekker meer. We hebben in het verleden de reviews en beoordelingen van elkaar losgekoppeld maar dat is niet helemaal vlekkeloos verlopen. Mede doordat dorpen en skigebieden samengevoegd werden, andere id’s kregen etc klopte sommige getallen niet helemaal meer. Daarbij komt ook dat een beoordeling van 10 jaar geleden niet meer zo relevant is nu als toen.

Daarom hebben we besloten alle beoordelingen van voor 2018 weg te doen en enkel die van afgelopen twee jaar te laten staan. Reviews hebben we wel bewaard omdat daar vaak nog best nuttige zaken tussen stonden. Als het goed is krijgt ieder gebied een dorp een duidelijkere score. En bevalt de score van jouw favoriete bestemming niet? Snel reviewen en beoordelen dan!

*bericht bewerkt door Yo-han op 03 nov 2020 14:50

MAND!

zoals @Rogier al aangaf liep het review/beoordeling systeem al even niet zo lekker meer. We hebben in het verleden de reviews en beoordelingen van elkaar losgekoppeld maar dat is niet helemaal vlekkeloos verlopen. Mede doordat dorpen en skigebieden samengevoegd werden, andere id’s kregen etc klopte sommige getallen niet helemaal meer. Daarbij komt ook dat een beoordeling van 10 jaar geleden niet meer zo relevant is nu als toen.

Daarom hebben we besloten alle beoordelingen van voor 2018 weg te doen en enkel die van afgelopen twee jaar te laten staan. Reviews hebben we wel bewaard omdat daar vaak nog best nuttige zaken tussen stonden. Als het goed is krijgt ieder gebied een dorp een duidelijkere score. En bevalt de score van jouw favoriete bestemming niet? Snel reviewen en beoordelen dan!

Yo-han op 03 nov 2020 14:42

Kon niet meer reageren op mijn andere post, maar goed bezig! Lijkt me een weloverwogen keuze.

Mr. Slow

Blijft dat ieder jaar weer beperkt worden tot de laatste 2 jaar of is dit een eenmalige actie? Ik kan me zo voorstellen dat veel oude scores nog relevant zijn of zullen blijven (terugkerende bezoekers of beperkte veranderingen in het gebied)

@ThomJ In principe gaan we het nu door laten lopen, in ieder geval langer dan twee jaar. Maar we kunnen dit, nu alles weer goed staat tzt heroverwegen.

Click. Click. Peace

De laatste week is de (mobiele) site vaak onbereikbaar vanuit BE. Is dat bij jullie bekend?

Ja dit is (helaas) bekend en er wordt keihard aan gewerkt om dit te voorkomen.

Click. Click. Peace

Oké, succes met zoeken naar de oplossing. Tijdje terug was dat ook op een ander forum, maar enkel als je de site vanuit België benaderde… Beheerders daar wisten van niks, vandaar de melding.

Oké, succes met zoeken naar de oplossing. Tijdje terug was dat ook op een ander forum, maar enkel als je de site vanuit België benaderde… Beheerders daar wisten van niks, vandaar de melding.

G11ling op 07 nov 2020 14:54

Meldingen zijn altijd goed!

Click. Click. Peace

Klopt het dat de weersverwachting sinds maandag niet geupdate is?

Born to Ride

Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed op het forum. ik zie wat Vlaamse en Duitse weblogs maar geen Nederlandse.

Mr. Slow

@Quick Dju! Gaan we fixen.

MAND!

Stop de tijd. Slordig bugje. Excuus.

MAND!

Klopt het dat de weersverwachting sinds maandag niet geupdate is?

Matthias123 op 12 nov 2020 07:50

Ook het weer staat er weer op, die liep een kleine vertraging op. ⛈

MAND!

Test

Bla, bla, bla.

Nikske, net ging het quoten in een andere topic niet en kreeg ik foutmelding na foutmelding. Nu niet meer.🤷‍♀️

*bericht bewerkt door bartvwg op 12 nov 2020 13:51

Bla, bla, bla.

Bericht bewerken gaat wel maar opslaan daarna doet die niet. Fout melding na foutmelding en erna loopt de site niet meer.
Op andere dagen ook veel problemen, na een paar kliks geeft die een server error en doet niks het meer.

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Bericht bewerken gaat wel maar opslaan daarna doet die niet. Fout melding na foutmelding en erna loopt de site niet meer.
Op andere dagen ook veel problemen, na een paar kliks geeft die een server error en doet niks het meer.

Snowball op 14 nov 2020 07:03

Hier precies hetzelfde

De site doet heel raar, de foto’s laden niet. Ligt echt wel aan de site want andere sites werken perfect. Nu ik dit gepost heb werkt het weer prima :) Lag waarschijnlijk toch aan de Pc

*bericht bewerkt door Gillesski op 14 nov 2020 09:33

FULL SEND

De site had idd wat problemen tussen 6:50 en 7:00. Sinds een week gebeurt het wel vaker en we zijn er druk mee maar het is ongelofelijk lastig te vinden. Het systeem is zo gebouwd dat hij het zelf op lost dus de server errors duren nooit heel lang.

MAND!

Update: Op dit moment is er een storing in het datacenter waar wij onze servers draaien. Sommige van onze servers reageren nu dus even niet of slecht. Dit ligt helaas even niet onze handen dus dan maar duimen dat ze het snel opgelost krijgen.

Update 12:00: Kapotte hardeschijf is vervangen en de afbeeldingen werken weer.

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 14 nov 2020 12:11

MAND!

Het editen van een reactie lukt niet. Er gebeurd simpelweg niets wanneer je op wijzigingen opslaan klikt.

Born to Ride

Is er iets verandert in het forum: vroeger kreeg ik altijd een (blauw?) balkje tussen oudere en nieuwere forum-posts als grens tussen de berichten die ik al had bekeken sinds het laatste bezoek, maar de laatste dagen zie ik dit niet meer (PC, chrome).

Glide on!

Plaats een reactie