Nieuwe website: feedback en bugs

Deze themapagina, vanaf de homepage rechtstreeks aan te klikken, doet het bij mij nooit: https://www.wintersport.nl/skigebieden/thema/de-beste-off-p…

A bad day of snowboarding still beats a good day in the office

Is er al iets bekend wanneer de bug met foto’s opgelost gaat worden? Nog steeds worden alle standaard als landscape geplaatst. Portrait foto’s worden dus automatisch een kwartslag gedraaid waardoor ze op hun kant geplaatst worden.

Born to Ride

@Matthias123 Nee niet echt. Er zijn op dit moment iets veel andere zaken met een hogere prio. Staat wel op de lijst met nog te fixen zaken.

MAND!

Is er al iets bekend wanneer de bug met foto’s opgelost gaat worden? Nog steeds worden alle standaard als landscape geplaatst. Portrait foto’s worden dus automatisch een kwartslag gedraaid waardoor ze op hun kant geplaatst worden.

Matthias123 op 26 nov 2020 14:02

tussentijdse oplossing: zelf een witte balk aan de rechterkant plakken voordat je post.

Glide on!

Wat ik zelf handig zou vinden, is het kunnen aanpassen van reviews.

A bad day of snowboarding still beats a good day in the office

Is er iets verandert in het forum: vroeger kreeg ik altijd een (blauw?) balkje tussen oudere en nieuwere forum-posts als grens tussen de berichten die ik al had bekeken sinds het laatste bezoek, maar de laatste dagen zie ik dit niet meer (PC, chrome).

Vivace op 25 nov 2020 10:04

bump
de balk is nog niet terug
was het verwijderen van “nieuwe berichten sinds je laatste bezoek” met opzet?

Glide on!

Staat er gewoon bij hier. Loop je niet gewoon heel erg achter? 😉 Staat hij niet op pagina 2 van het forum?

null

MAND!

@Yo-Han

Bij mij ook héél regelmatig géén blauw balkje niet meer te zien. En nee, ik loop niet achter.

Ps Ben je nog boos?🤔

Born to run. B.S.

Blauwe balkje is door het dev team besproken en we gaan er naar kijken zodra er tijd voor is.

MAND!

Staat er gewoon bij hier. Loop je niet gewoon heel erg achter? 😉 Staat hij niet op pagina 2 van het forum?

null

Yo-han op 03 dec 2020 09:02

@Yo-han
gevonden: het balkje staat inderdaad op p2, maar niet omdat ik al een week niet meer op het forum ben geweest.
Blijkbaar registreert de site mijn aanwezigheid niet volledig correct.

null

*bericht bewerkt door Vivace op 03 dec 2020 11:43

Glide on!

Het lijkt er op dat er iets mis gaat bij het uploaden van een afbeelding. Ik krijg iedere keer de melding “oploaden van afbeelding mislukt”

Born to Ride

@Matthias Excuus, de CDN had er even geen zin meer in. Hij is weer aan het werk gezet.

MAND!

Hi!

Ik mis nog wat informatie op de pagina van SkiArena Andermatt-Sedrun. Het gebied heeft de afgelopen enorm geïnvesteerd, maar het lijkt erop dat het oude aantal pistekilometer en liften nog wordt genoemd en ook de pistekaart kan volgens mij wel een een update gebruiken ;).

Hartelijk bedankt voor het updaten!

Bij de weersinformatie gaat het niet helemaal goed.
Op de hoofdpagina laat die andere informatie zien dan als ik door druk naar de weerpagina zelf,
Zie:
Hoofdpagina:

null

Weerpagina:

null

Stay frosty

Op de een of andere manier kan ik geen reacties posten via mijn iPhone 8. Ik denk dat het mis gaat als ik iemand wil quoten.

*bericht bewerkt door Quick op 09 dec 2020 08:35

Mr. Slow

@Quick kan je het nog eens proberen, lukt het nu wel? En om welk bericht ging het?

MAND!

@Quick kan je het nog eens proberen, lukt het nu wel? En om welk bericht ging het?

Yo-han op 09 dec 2020 08:59

Bij dezen. Ging om een bericht onder de Snow Show in Grindelwald. Edit: nu lijkt het wel te werken!

*bericht bewerkt door Quick op 09 dec 2020 09:02

Mr. Slow

@Yo-han

Sinds een 2-tal dagen krijg ik iedere keer bij het inloggen “Oeps er is…misgelopen” en het filmpje met bloopers.
Wanneer ik dan op het forum klik kan ik toch door. ???

Ligt dit aan mij, mijn laptop of de website?🤔

Born to run. B.S.

Ik heb sinds een tijdje problemen met het bekijken van “Youtube” filmpjes embedded in reacties of blogs. Specifiek alleen youtube, vimeo nergens last van.

Dit is alleen in Chrome, MIcrosoft Edge heeft het bijvoorbeeld niet.
Chrome Versie 87.0.4280.88

Iemand met dezelfde problemen? Kon het 123 niet vinden in eerder genoemde problemen (Heb misschien niet super hard gezocht…)

@dan58 Ai, bugje. Gaan we oplossen.
@Paultjeftw Lijkt een browser issue zoals je het omschrijft. Hier werkt het wel iig.

MAND!

@dan58 Ai, bugje. Gaan we oplossen.
@Paultjeftw Lijkt een browser issue zoals je het omschrijft. Hier werkt het wel iig.

Yo-han op 09 dec 2020 10:31

Waar zou dit aan kunnen liggen? Extensies? Wanneer ik deze uitzet werkt het nog niet…
Bij andere websites bijv. Wepowder werkt het wel.

@Paultjeftw Heb je een link naar een specifieke video die niet werkt? En gebruik je bijv adblockers? Die zou je even uit kunnen zetten om te kijken of zijn misschien iets kapot maken.

MAND!

@Paultjeftw Heb je een link naar een specifieke video die niet werkt? En gebruik je bijv adblockers? Die zou je even uit kunnen zetten om te kijken of zijn misschien iets kapot maken.

@Yo-han eigenlijk alle filmpjes, dat is het rare. Met de adblockers uit en alle andere chrome extensions uit, nog geen geluk…

*bericht bewerkt door Paultjeftw op 09 dec 2020 13:15

Ik heb er nog even naar gekeken maar kan niets vinden. We houden het in de gaten.

MAND!

@dan58 Ai, bugje. Gaan we oplossen.
@Paultjeftw Lijkt een browser issue zoals je het omschrijft. Hier werkt het wel iig.

Yo-han op 09 dec 2020 10:31

Thx = opgelost.

Born to run. B.S.

Het editen van een reactie is helaas nog steeds niet mogelijk

Born to Ride

Het editen van een reactie is helaas nog steeds niet mogelijk

Matthias123 op 09 dec 2020 22:03

hier soms wel, soms niet

Glide on!

Editten van een reactie lukt mij op het moment niet…

null

Edit: en bij dit bericht wel. Raar…

Ander bericht is nu ook gelukt, het lijkt mis te gaan door de link. Ik heb deze aangepast en nu lukt het wel.

*bericht bewerkt door SleeVanEee op 09 dec 2020 22:59

Waarom worden foto’s vaak gedraaid bij het plaatsen?

Übung macht den meister!!!

Het probleem is niet dat de foto’s gedraaid worden, maar dat ze niet gedraaid worden.

Omdat je telefoons op allerlei manieren kan vasthouden wordt de positie (landscape of portrait) opgeslagen in de exif data van de foto. Het is dus aan de site of cdn om hem goed te zetten. Dat laatste ging op onze oude cdn goed maar zit nog niet in onze nieuwe.

De lijst met dingen die gedaan moet worden is helaas nog te lang om hiermee aan de slag te gaan maar hij staat er wel op. Dus even wachten en je hoofd draaien ben ik bang. Of even de foto al draaien op je computer of telefoon, dat wil dit probleem ook nog wel eens voorkomen.

MAND!

Plaats een reactie