Ervaring met skitraining.nl?

Hoi allemaal,

De hittegolven zijn weer voorbij en dat betekent: dromen van de sneeuw!

Ik ben aan het kijken naar mogelijkheden om pre-season aan een training deel te nemen. Ik wil dan vooral kijken naar on-piste training.

Eén van de aanbieders is skitraining.nl.
Heeft iemand ervaring met hen? Hoe zien de trainingen er uit? Hoe is het niveau? Hoe zijn de trainers?

Ik ben benieuwd!

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Daar kun je gerust heen. De trainers zijn van hoog niveau. Het niveau van de skiers is wisselend maar daar heb je op een indoorbaan geen last van. De aanwijzingen worden afgestemd op je eigen niveau.

Prima gasten, kun je gerust eens proberen. Groepjes is altijd even afwachten inderdaad. Wel 1 van de beter in nl naar mijn smaak.

Edwin van Riel

Eens met @elisabeth101, skitraining.nl is heel fijn en door de baan maakt niveauverschil een stuk minder uit. Waar bijvoorbeeld skiexperience ook heel goed les geeft, is het daar ook wat meer gericht op lol en gezelligheid, skitraining.nl is wat serieuzer.

Ik heb het vorig jaar gedaan. In de ochtend lange bochten, in de middag korte bochten. Veel oefeningen, vooral om je bepaalde dingen te laten voelen. Ik vond het heel leuk.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Fijne training inderdaad. Mezelf maar voor Technical 2 op 27 september opgegeven.

Fijne training inderdaad. Mezelf maar voor Technical 2 op 27 september opgegeven.

Sjaak27 op 31 aug 2020 16:35

Doorgaan, @sjaak27, was leuk dit weekend ;)

Edwin van Riel

Zeker @evr66 . Beetje werken aan wat punten en dan de 27e checken hoe het uitpakt.

@sjaak27 ben er do avond weer en hopelijk zondag vroeg tijd om ff te gaan. Weer genoeg om aan te werken 😉

Edwin van Riel

Zeker @evr66 . Beetje werken aan wat punten en dan de 27e checken hoe het uitpakt.

Sjaak27 op 01 sep 2020 07:33 Hmm, 27.09 is ook datum pieperfest. Keuzes 😂
Edwin van Riel

@Quisa2 iets om rekening mee te houden is de drukte in Snowworld. Als je het niet treft, dan is de baan in de ochtend al aardig op hopen geskied.

Thanks allemaal ( @elisabeth101 , @Sjaak27 @evr66 , @Roy83 )!

Ik was er even vanuit gegaan dat skitraining.nl ook reizen doet, maar jullie geven aan dat het ook in sw is… Des te makkelijker! Fijn ook om te horen dat het niveau goed is. Kortom: thanks voor de reacties, heb ik veel aan.

Uiteindelijk is de keus gevallen op een beginners freeride cursus bij Sander Kan.
Maar een skitraining.nl dag in sw is daar een hele leuke aanvulling op :)

*bericht bewerkt door Quisa2 op 13 sep 2020 12:21

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Haha @quisa2 prima keuze. Ik heb de week daarna geboekt bij Sander ;)

Edwin van Riel

Plaats een reactie