Slijpen van ski’s Amsterdam e.o.

Weet iemand waar wij onze ski’s vakkundig laten slijpen in omgeving van Amsterdam/Amstelveen? Bij voorkeur in eigen werkplaats.

Luuk op wepowder doet t zelf volgens mij

Gewoon op vakantie locatie laten doen.
S’avonds brengen s’morgens ophalen.
Niks Sjouwen en een week wachten tot ze klaar zijn.
Aan het eind van de vakantie weg brengen zijn ze weer klaar voor de volgende vakantie en lekker gewaxt bij het wegzetten in de zomer.

Gewoon op vakantie locatie laten doen.
S’avonds brengen s’morgens ophalen.
Niks Sjouwen en een week wachten tot ze klaar zijn.
Aan het eind van de vakantie weg brengen zijn ze weer klaar voor de volgende vakantie en lekker gewaxt bij het wegzetten in de zomer.

Hooykaas op 29 sep 2020 11:21

Precies, ook mijn gewoonte, één keer in Nld laten slijpen, slechte ervaring mee gehad. Die in de Alpen weten doorgaans beter hoe het moet.

Life is what happens while you were checking your phone

Dank voor de tips. Wachten op vakantie is geen optie want skiën nu drie keer per week in Zoetermeer. Nu inmiddels afgegeven bij Duijvestein. Dan weet je iig dat het goed gedaan wordt. Omdat het seizoen nog niet echt begonnen is is dat op dinsdag brengen en week later op woensdag ophalen. Het is niet anders. Dus nu maar het stof van mijn oude Rossi AT aan het afblazen. 😁

Even helaas off topic.

Volgens mij is het niet echt goed om met je mooie sneeuw ski’s op een sneeuw binnenbaan te skiën.
Komt veel vuil in je belag.

Voor borstelbaan en rollerbaan weet ik het zeker.
@Leon100 weet je hier meer over.

Ik zou het in ieder geval niet doen.

Even helaas off topic.

Volgens mij is het niet echt goed om met je mooie sneeuw ski’s op een sneeuw binnenbaan te skiën.
Komt veel vuil in je belag.

Voor borstelbaan en rollerbaan weet ik het zeker.
@Leon100 weet je hier meer over.

Ik zou het in ieder geval niet doen.

Hooykaas op 29 sep 2020 17:59

Gewoon zorgen dat ze goed gewaxt zijn. En regelmatig blijven waxen.

De rollenbaan mag je met eigen spul niet op vanwege beschadigingen aan de band.
Op de mattenbaan gebruik je het liefst een aparte set of huurspullen. Dit omdat er veel met zeepsop en misschien andere chemicaliën gewerkt word om de ski’s beter te laten glijden op het plastic.

Übung macht den meister!!!

Bedankt @RFKANGOO
Even nog een vraag.
Hoeveel is regelmatig.
Na iedere keer dat je geweest bent bijvoorbeeld.

@Hooykaas wel PB’tje lezen hé.😉

Born to run. B.S.

@dan58 wel PB’tje kezen hé 😉

Even helaas off topic.

Volgens mij is het niet echt goed om met je mooie sneeuw ski’s op een sneeuw binnenbaan te skiën.
Komt veel vuil in je belag.

Voor borstelbaan en rollerbaan weet ik het zeker.
@Leon100 weet je hier meer over.

Ik zou het in ieder geval niet doen.

Hooykaas op 29 sep 2020 17:59

Geen zorgen, piste 3 in Zoetermeer heeft echt uitstekende zachte sneeuw en ligt er elke ochtend strak bij. En zoals @RFKANGOO ZEGT: veel waxen.

Dan is het prima 🍏🥚 @BeataS

Plaats een reactie