Wie gaat er mee? La Plagne in December met 4+ personen.

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Plagne

Sunweb heeft wat leuke (bus)reizen beschikbaar naar La Plagne voor een goede week sneeuwplezier. Het lijkt mij leuk om met een groep van 3/4 (of meer) personen te reizen.

Laat het gerust weten in de reacties als je interesse hebt; ik zal hier ook alle updates plaatsen m.b.t. informatie / besproken zaken via PM’s.

See you on the mountain.

Interesse. Heb je al idee van periode ?

Interesse. Heb je al idee van periode ?

miepmiep op 30 sep 2020 21:02

Het liefste ergens in week 49/50/51 (zodat de kerstperiode vermeden wordt). Maar ik ben flexibel; laat vooral weten als je zelf een andere periode in gedachte had :)

*bericht bewerkt door Pow! op 30 sep 2020 21:09

See you on the mountain.

Hey Pow, leuk idee.

Zat zelf ook al even te kijken. Als je de kerst thuis wil zijn is alleen week 51 nog een optie. 11 december vertrekken. Met 4 personen zou dat vanaf 379 zijn voor 10 dagen inclusief busreis, app en skipas. Voor een paar ekkies meer zit je dichter bij het centrum en net iets luxer. Heb zeker interesse.

Hey Pow, leuk idee.

Zat zelf ook al even te kijken. Als je de kerst thuis wil zijn is alleen week 51 nog een optie. 11 december vertrekken. Met 4 personen zou dat vanaf 379 zijn voor 10 dagen inclusief busreis, app en skipas. Voor een paar ekkies meer zit je dichter bij het centrum en net iets luxer. Heb zeker interesse.

SkRed op 30 sep 2020 21:25

Klinkt goed SkRed; had je al een specifieke reis/accommodatie op het oog?

See you on the mountain.

Hey Pow,

Stuur je zometeen even een priveberichtje.

Voor mij gaat voor januari echt niet meer lukken…

Voor mij gaat voor januari echt niet meer lukken…

miepmiep op 01 okt 2020 20:34

Helaas @miepmiep, mocht er onverwachts toch een plekje vrij komen in je agenda; laat het ons mij / ons weten.

See you on the mountain.

Update:

Zojuist met @SkRed wat dingen besproken. Om een lang verhaal kort te maken:

  • Hij sluit graag aan
  • Vertrek: 11 december (10 daagse busreis)
  • We hebben verschillende accommodaties op het oog in de prijsklasse ~380-450 p.p.
  • Precieze accommodatie zullen we bespreken zodra er nog 1-2 anderen mee willen

Ofwel, er is nog plek!

See you on the mountain.

Dit topic is doorgezet onder een andere thread in ‘Meet & Greet’: ‘Wie gaat er mee? La Plagne in December met 4(+) personen.’.
https://www.wintersport.nl/forum/topic/524719

See you on the mountain.

Plaats een reactie