Corona in Tirol??

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 22 okt 2020 11:28

En we zijn nog maar laag seizoen…Dat belooft niet veel goeds.

Ook wel een beetje een moment opname hoor, net alsof ze er op zitten te wachten en dan lekker zoveel mogelijk clicks scoren in de media.

HLN… spektakelkrantje. 🙄
Met dezelfde moeite schrijf je een positief stukje.

Bla, bla, bla.

En we zijn nog maar laag seizoen…Dat belooft niet veel goeds.

Patrick1973 op 21 okt 2020 19:12

Voor trainingen is het juist hoogseizoen en alleen de gletsjers zijn nog maar open.

Er komt echt een ander spektakel aan: het sluiten van gebieden tot en met de Kerst 2020 in Tirol…
We zullen het zien.

In april dachten veel mensen ook dat de zomervakanties er bij in zouden schieten.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Zo is dat. Da’s ook de reden dat ik nog best hoop heb voor later in het seizoen

Edwin van Riel

Tja, alleen gingen we toen richting zomer, en dankzij het mooie weer naar buiten. Bovendien was iedereen gemotiveerd om de adviezen te volgen. Nu gaan we richting winter, naar binnen en hebben hele volksstammen lak aan alles. Dat eventuele schrappen van het voorseizoen (toch al niet rendabel) lijkt een laatste poging om het seizoen nog te redden. Deze beelden zijn funest voor het imago, dat toch al beschadigd is.

Life is what happens while you were checking your phone

Daarbij weten we weer veel meer over het virus, hebben we tegen de tijd dat het skiseizoen echt begint waarschijnlijk de beschikking over veel soorten sneltesten, gaan de echte probleemplekken (zoals de kroegen en apresski) toch niet open, etcetera.

Maar laten we elkaar maar niet proberen te overtuigen of het glas nou half vol of half leeg is, want we kijken uiteindelijk toch naar hetzelfde ;).

We zullen het wel zien. Voor mij is het pas definitief als het half april is en ik niet ben wezen skiën.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Dit soort verhalen doen toch al sinds er gebieden open zijn de ronde? Ook vanuit wintersport.nl zelf. Gezien wat al die mensen daar doen de hele dag (skiën en liften gebruiken) zou het toch ondertussen wel naar buiten moeten komen als dit inderdaad leidt tot besmettingen?

Plaats een reactie