OMT wil waarschijnlijk negatief reisadvies geven voor kerst

Vroeger was alles beter.

Annoying skiers since 2003

Vroeger was alles beter.

sterko op 29 okt 2020 16:48

Toen @Freerider nog gewoon sneeuwstress had bedoel je? 😉

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik denk dat velen in hetzelfde schuitje zitten. Je bekommeren om de ‘berg-economie’ is leuk en nobel echter ik vermoed dat de lokale horeca-ondernemer ook blij is met je voornemen om als ‘gulle gever’ te dienen.

Ninormaal op 29 okt 2020 13:56

Als ik moet kiezen waar ik mijn geld naar toe breng dan kies ik voor de “berg-economie”. Alleen de Chinees om de hoek gun ik nog wat maar de rest kan me gestolen worden.

Übung macht den meister!!!

Ik denk dat velen in hetzelfde schuitje zitten. Je bekommeren om de ‘berg-economie’ is leuk en nobel echter ik vermoed dat de lokale horeca-ondernemer ook blij is met je voornemen om als ‘gulle gever’ te dienen.

Ninormaal op 29 okt 2020 13:56

Als ik moet kiezen waar ik mijn geld naar toe breng dan kies ik voor de “berg-economie”. Alleen de Chinees om de hoek gun ik nog wat maar de rest kan me gestolen worden.

RFKANGOO op 29 okt 2020 16:59

Inderdaad.
En dat ze me dat ‘vakantie in eigen land’ gezeik ook maar verder besparen. 🙄

Bla, bla, bla.

Vroeger was alles beter.

sterko op 29 okt 2020 16:48

Toen @Freerider nog gewoon sneeuwstress had bedoel je? 😉

Shane op 29 okt 2020 16:50

Yup, toen freeriden gevaarlijker was dan de lift omhoog nemen ook 😂

Edwin van Riel

Vroeger was alles beter.

sterko op 29 okt 2020 16:48

Toen @Freerider nog gewoon sneeuwstress had bedoel je? 😉

Shane op 29 okt 2020 16:50

Ik bedoelde eigenlijk 10.000 jaar geleden, toen niemand klaagde en je nog gewoon iemand met een knuppel de hersens in kon slaan zonder dat er gelijk mensen daar een mening over hadden. Was een mooie tijd.

Annoying skiers since 2003
@quick](/profiel/quick), Ja, zo had ik je ook ingeschat. [@paolie](/profiel/paolie), in Karinthië waren destijds nagenoeg geen besmettingen. In Val Gardena was het haast uitgestorven en ook daar lag het aantal besmettingen toen aanzienlijk lager dan in Utrecht en Amsterdam. § DrPhil op 29 okt 2020 09:01

Achteraf kun je dit makkelijk zeggen, maar op dat moment was het allemaal veel minder duidelijk. Er werd nauwelijks getest in die periode. Bovendien waren testen toen nog erg onbetrouwbaar.
Dus als je dan tegen het advies in besluit om ergens te blijven en het geluk hebt dat je toen niet besmet bent geraakt, dan is het raar om anderen die aangeven net als jij toen te willen skiën iets te verwijten, ook al wordt het afgeraden (dus niet verboden).
@dsvier als je in januari en/of maart nog een appartementje zoekt in een rustig skigebied (Hochkonig), dan moet je maar een PB sturen. Het is ‘Bus out of 700 meter lopen’ en ‘Ski in’…

Peter Pos
....niemand van ons hier maakt die berekeningen, zit in het OMT of is een viroloog... § Freerider op 29 okt 2020 16:21

Pas een beetje op met je aannames ;)

*bericht bewerkt door HarryP op 29 okt 2020 17:41

Vroeger was alles beter.

sterko op 29 okt 2020 16:48

Toen @Freerider nog gewoon sneeuwstress had bedoel je? 😉

Shane op 29 okt 2020 16:50

Ik bedoelde eigenlijk 10.000 jaar geleden, toen niemand klaagde en je nog gewoon iemand met een knuppel de hersens in kon slaan zonder dat er gelijk mensen daar een mening over hadden. Was een mooie tijd.

sterko op 29 okt 2020 17:30

@Sterko Nu begrijp ik ineens jouw Avatar. 😉

*bericht bewerkt door dan58 op 29 okt 2020 18:32

Born to run. B.S.

Jawel, 10.000 jaar geleden klaagden ze niet 😜

DrPhil op 29 okt 2020 16:34

Klaagden ze niet digitaal, alleen tegen de buurman

Plaats een reactie