ski maatje gezocht

Ik ben Drusilla, 42 jaar en woon in Zeist.
Ik ging alijd met mijn vader skien. Helaas is die op 28 juni overleden. Ik ben op zoek naar iemand die ook van skien houdt. Gewoon voor de lol. Rustig aan,en regelmatig ergens wat gaan drinken.

Wanneer gaan we naar snowworld om mee te beginnen?

Hallo Ik ben net 50 geworden en hou net als jou ook van gezellig Skieen. Heb een inmiddels zelfstandig wonende zoon. En mijn ouders gaan af en toe nog is een dagje naar Winterberg Skieen maar heel ver reizen met de auto wil mijn moeder niet meer. Om te beginnen ga ik voor het eerst dit seizoen van 16 januari tot 22 januari naar zillertal arena Rij zelf met me auto Doe mij is een berichtje lijkt me leuk groetjes

JMW

Ps bedoel trouwens niet dat ik voor het eerst ga Skieen maar bedoel dat dan me eerste ski trip geboekt staat voor aankomend seizoen Skieen doe ik al vanaf kind heel wat jaar dus

*bericht bewerkt door Joet op 21 nov 2020 00:23

JMW

Hallo Ik ben net 50 geworden en hou net als jou ook van gezellig Skieen. Heb een inmiddels zelfstandig wonende zoon. En mijn ouders gaan af en toe nog is een dagje naar Winterberg Skieen maar heel ver reizen met de auto wil mijn moeder niet meer. Om te beginnen ga ik voor het eerst dit seizoen van 16 januari tot 22 januari naar zillertal arena Rij zelf met me auto Doe mij is een berichtje lijkt me leuk groetjes

Joet op 21 nov 2020 00:19

Hallo Ik ben net 50 geworden en hou net als jou ook van gezellig Skieen. Heb een inmiddels zelfstandig wonende zoon. En mijn ouders gaan af en toe nog is een dagje naar Winterberg Skieen maar heel ver reizen met de auto wil mijn moeder niet meer. Om te beginnen ga ik voor het eerst dit seizoen van 16 januari tot 22 januari naar zillertal arena Rij zelf met me auto Doe mij is een berichtje lijkt me leuk groetjes

Joet op 21 nov 2020 00:19

Hallo, lijkt me erg leuk stuur me n mail

dhazelaar@ziggo.nl

Groetjes Drusilla

Plaats een reactie