Koopje: DYNAMIC VR17 (overjaars model) ski voor slechts 85500 USD

U leest het goed: 85500 USD voor een setje ongebruikte vintage skis.
type DYNAMIC VR17
modeljaar 1974
= model van wedstrijdski van Jean-Claude Killy
De prijs is zonder bindingen
https://longskistruck.com/collections/investment-museum-qua…

null

*bericht bewerkt door Vivace op 19 nov 2020 15:01

Glide on!

En dan voor de avonds na het skiën een lekker flesje Domaine de la Romanée-Conti 1945.

Mmmm ik moet hier toch eens in wat kelders gaan rondsnuffelen

Click. Click. Peace

@Rogier

Zoeken naar oude wijn of oude latten?😗

Born to run. B.S.

Ik ben dan opeens niet zo kieskeurig ;-)

Click. Click. Peace

Een lekkere DRC zag ik deze zomer nog op de kaart in de Luberon regio. Toch even getwijfeld, maar de winterportefeuille kreeg toch weer voorrang :D

Is dit een typfout in de prijs of is er echt een verzamelaars markt voor skimateriaal zoals deze latten? (zoals bij auto’s, wijn, gesigneerde sport memorabilia, juwelen en kunst)

Het is o zo hard genieten.

Ze zijn terug en verkopen weer ski’s blijkbaar https://dynamic.ski/en/

FULL SEND

Ik heb nog geskied met VR17 Équipe met Look N77 bindingen. 205cm.
Man man, is met de huidige ski’s makkelijker om skiën!

Zal best een keer verkocht worden door een Oligarch gezien de opbrengst van een porseleinen kopje.
IMG_4928.PNG

De vraagprijs is dus echt “wat de gek er voor geeft”

Life is what happens while you were checking your phone

null

Hij had beter 25.999.990 aan het Liliane fonds kunnen geven en voor een tientje naar de Blokker kunnen gaan.

bedenk even: er is een kans dat er op dit moment een luxe-kat eland melk uit dit kopje aan het likken is…alleen omdat het kan

Hetzelfde geldt voor de skis hierboven: stel je voor dat er een of andere oligarch wil leren skiën op en gewoon het beste van het beste wil.
Nu ja: Het is niet echt meer van deze tijd en je wil niet de instructeur zijn die deze brave man (of een van zijn vriendinnen) niet heelhuids van een berg krijgt.
Misschien toch beter zoiets aanraden dan:https://www.themilliardaire.com/design/skis-lacroix-courche…
(Je krijgt er ineens een mooie leren transportkoffer bij)

null

Glide on!

Ik heb nog Elan Impus uit 1975 van Ingemar Stenmark, met zijn handtekening gehad! Ze hingen jaren lang aan de muur in mijn kamer. Weggegeven voor niets 😢

*bericht bewerkt door Lange op 23 nov 2020 18:43

You can’t buy happiness, but you can buy a lift pass!

Ik heb nog Elan Impus uit 1975 van Ingemar Stenmark, met zijn handtekening gehad! Ze hingen jaren lang aan de muur in mijn kamer. Weggegeven voor niets 😢

Lange op 23 nov 2020 18:41

Je kan altijd nog eens proberen bellen naar die kennis: “weet je nog die skis… ik ben bezig met een decoratieprojectje en vroeg me af of je ze nog hebt… geen probleem hoor, ik kom ze morgenavond wel ophalen in Oostenrijk, dat is echt geen moeite”.

Om dan tot de conclusie te komen dat toch niemand ze wil kopen.

*bericht bewerkt door Vivace op 24 nov 2020 09:33

Glide on!

Plaats een reactie