Hoogte punten, Uitbundige aprés ski!

Dat is het eerste dat je leest bij de review bij Ischgl. Kennelijk is het nog steeds zo, midden in Corona, dat aprés ski belangrijker is dan het skiën zelf. Moeten we zo langzamerhand daar niet eens anders naar kijken? Natuurlijk, ik ben zeker niet vies van een bietje of wijntje na het skiën bij voorkeur in gezelschap van een reuze-schnitzel, maar volop in het Corona tijdperk komt een dergelijke recentie wel heel zuur over te meer omdat alle ellende begon in Ischgl. Kennen we de Kitzloch nog? Men neme een ping-pong balletje in de mond en spugen deze in een bierglas. Vervolgens gaat het balletje naar de volgende (aanstaande corona)patiënt.
Graag zou ik zien dat op mijn geliefde website eerst de focus ligt op de kwaliteit van het ski-gebied en pas daarna, voor de liefhebbers van balletje-balletje, op de aprés ski.

Ron stel eens voor aan je geliefde site dat jij de kosten van de reclame inkomsten overneemt, dan zullen ze wel al iets willen aanpassen… Als je nou ook nog hun ski trips sponsort dan ben je op de goede weg om iets veranderd te krijgen op een commerciele website. ;-)

*bericht bewerkt door Snowball op 27 nov 2020 09:34

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Er zijn nou eenmaal meer nederlanders die voor balletje balletje naar Ischl gaan dan voor het skien, het is tenslotte een partybestemming, met skien als bijzaak. Die reviews mogen er lekker blijven staan!

Freeride = Life
e meer omdat alle ellende begon in Ischgl. > § Ron59 op 27 nov 2020 09:13

Hey dit is interessante nieuwe info. Het Wuhan-virus is ontwikkeld en begonnen in Ischgl.

Op de plaatselijke vleermuizenmarkt?

Man man man…

ff inhoudelijk: Ischgl staat bekend om de apres-ski; dus vind ik het niet gek om hier mee te beginnen.
Om nu iedere review te beginnen met “In de bergen ligt sneeuw en je kunt er skieen” lijkt me ook niet zo relevant.

*bericht bewerkt door Sluus op 27 nov 2020 10:22

Kijk uit malloot! Een kokosnoot

Haha wauw, ‘het is voor mij niet relevant dus het moet maar weg’. Als apres ski het onderscheidend vermogen van Ischgl ondersteept, moet dit toch juist benoemd worden? Dat helpt niet alleen de mensen die er juist naartoe willen op basis van dit gegeven, maar óók de mensen die dit juist willen vermijden. Alle gebiedsomschrijvingen aanpassen aan de huidige situatie lijkt me sowieso niet mogelijk qua arbeid en daarnaast ook niet relevant (Ischgl ~ je kunt er waarschijnlijk niet naartoe deze kerst!). Ik begrijp je punt niet.

*bericht bewerkt door Timski10 op 27 nov 2020 11:03

Dat komt omdat je kijkt bij de plaats Ischgl @Ron59 :), daar vertellen ze niets over het skigebid. Bij het skigebied zelf is het eerste hoogtepunt: Uitstekend voor gevorderden. Storm in een glas water dus ;)
https://www.wintersport.nl/skigebieden/ischgl

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ja, dat is ook logisch. Ischgl zet(te) zichzelf neer als “Het Ibiza van de Alpen”, daar hoort uitbundige apres-ski bij. Dat is zo, en dat zal zo blijven.

Anders kunnen we ook meteen de pluspunten van Kirchberg, Gerlos, Mayrhofen, Konigsleiten. en ga zo maar door, maar meteen aanpassen. Dat het niet (meer) in jouw straatje past, betekent niet dat het voor niemand op deze site nog relevant is. Als ik in 2022 weer met vrienden op wintersport ga, is het namelijk voor mij wel degelijk relevant :)

A bad day of snowboarding still beats a good day in the office

Hahahaha, hoop maar dat er geen Thaise dame met het spelletje mee doet dan! ;)

Dat is het eerste dat je leest bij de review bij Ischgl. Kennelijk is het nog steeds zo, midden in Corona, dat aprés ski belangrijker is dan het skiën zelf. Moeten we zo langzamerhand daar niet eens anders naar kijken? Natuurlijk, ik ben zeker niet vies van een bietje of wijntje na het skiën bij voorkeur in gezelschap van een reuze-schnitzel, maar volop in het Corona tijdperk komt een dergelijke recentie wel heel zuur over te meer omdat alle ellende begon in Ischgl. Kennen we de Kitzloch nog? Men neme een ping-pong balletje in de mond en spugen deze in een bierglas. Vervolgens gaat het balletje naar de volgende (aanstaande corona)patiënt.
Graag zou ik zien dat op mijn geliefde website eerst de focus ligt op de kwaliteit van het ski-gebied en pas daarna, voor de liefhebbers van balletje-balletje, op de aprés ski.

Ron59 op 27 nov 2020 09:13

Dat is nou precies de reden dat ik plakken als Ischgl links laat liggen. Het fijne is: je hebt een keuze! ;)

Dat is het eerste dat je leest bij de review bij Ischgl. Kennelijk is het nog steeds zo, midden in Corona, dat aprés ski belangrijker is dan het skiën zelf. Moeten we zo langzamerhand daar niet eens anders naar kijken? Natuurlijk, ik ben zeker niet vies van een bietje of wijntje na het skiën bij voorkeur in gezelschap van een reuze-schnitzel, maar volop in het Corona tijdperk komt een dergelijke recentie wel heel zuur over te meer omdat alle ellende begon in Ischgl. Kennen we de Kitzloch nog? Men neme een ping-pong balletje in de mond en spugen deze in een bierglas. Vervolgens gaat het balletje naar de volgende (aanstaande corona)patiënt.
Graag zou ik zien dat op mijn geliefde website eerst de focus ligt op de kwaliteit van het ski-gebied en pas daarna, voor de liefhebbers van balletje-balletje, op de aprés ski.

Ron59 op 27 nov 2020 09:13

Was Ischl niet dat dorp dat af wou van het imago van Ibiza in de bergen?
Op dit moment krijgt het skiën zo een beetje de schuld van de hele corona-uitbraak in Europa. Dan kunnen ze nog zoveel goede protocollen maken, als daarnaast beelden van uitbundige apres-ski opduiken verliezen die protocollen hun geloofwaardigheid. Iets met een beeld dat meer zegt dan 1000 woorden.
Heel veel mensen in de (Haute-)Savoie kunnen daar helaas van meespreken.
Dus ja, ik ben het wel eens met Ron59 dat het niet slecht zou zijn dat de focus verschuift naar het skieën zelf ipv veel aandacht te geven aan wat er après gebeurt.

Plaats een reactie