Nog nooit vertoond: Boekhoudcursus in de sneeuw!

Als ervaren docent boekhouden en enthousiast skiër wil ik via deze weg oriënteren of er een groepje enthousiastelingen te formeren is die komende winterperiode in een week zowel de lessen BKB (basiskennis boekhouden) willen volgen maar ook de vrijheid hebben om een aantal uren per dag te kunnen skiën (of langlaufen of lekker wandelen).
Verregaande contacten met een Nederlandse hoteleigenaar (met leslokaal) en een Nederlandse skileraar zijn reeds gelegd. Skigebied Zell am See en Saalbach-Hinterglemm. Men is natuurlijk vrij in het volgen van skilessen.
Tijdstip deze winter: nog onbekend en natuurlijk afhankelijk van Corona-mogelijkheden.
De deelnemers kunnen na de cursus zelfstandig het examen BKB aanvragen bij De Associatie (www.associatie.nl); aanschaf leerboeken is ook voor rekening van de deelnemer.
Ik ben heel benieuwd of enthousiastelingen zich zullen melden voor dit unieke concept!
Met vriendelijke groet, Depoel

Valt dit eigenlijk onder “creatief boekhouden” / achterpoortjes zoeken?

Glide on!

jammer zo’n reactie!

Wat is daar jammer aan?

Wat is daar jammer aan?

DrPhil op 11 dec 2020 15:19

Ik vind het wel creatief bedacht. Dan is het jammer als er negatief op gereageerd wordt.

Peter Pos

Het valt inderdaad onder creatief.
Bijvoorbeeld artsen of de zuidaskantoren doen dit al jaren: congresje of cursus op een leuke locatie. Kosten volledig zakelijk boeken en er nog wat lol bij hebben ook.
Daar is verder niks mis mee.
Creatief is niet altijd negatief.

*bericht bewerkt door Hessel op 11 dec 2020 18:57

Het valt inderdaad onder creatief.
Bijvoorbeeld artsen of de zuidaskantoren doen dit al jaren: congresje of cursus op een leuke locatie. Kosten volledig zakelijk boeken en er nog wat lol bij hebben ook.
Daar is verder niks mis mee.
Creatief is niet altijd negatief.

Hessel op 11 dec 2020 18:49

Ik neem maar even aan dat dit ironisch is bedoeld 😉.
Voor @peterpos: wat denk je dat ze met de kosten doen?

*bericht bewerkt door DrPhil op 11 dec 2020 19:46

Ik zou het in 2022 proberen @Poel6
2021 is een onzeker jaar voor experimenten.
Kan je er overigens punten mee verdienen zoals dat is voor nascholing voor artsen.

Graag on-topic reageren en geen onnodige discussies starten.

Intresse in het aanbod reageer. Geen intresse reageer niet.

Click. Click. Peace

Alles wordt leuker in de sneeuw, zelfs boekhouden haha! Hoe ziet het kostenplaatje eruit? Lijkt me best belangrijk om te weten gezien het onderwerp van de cursus.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Plaats een reactie