Ski's gezocht maar ik kan ze niet vinden!

Hoi. Vorig jaar heb ik ski’s gehuurd in Frankrijk bij sport 2000.dat waren dynastar ski’s. Ik heb niet gekeken welke soort het was, er vanuit gaande dat ik 'm wel terug kon vinden. Maar niet dus! Hebben jullie tips waar ik kan zoeken? Ik weet uiteraard ook niet van wel jaar ze waren. Ze waren heel donkerblauw met een zalmroze ster op de neus. Ze gingen als een komeet, dus ik wil ze graag kopen.

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Oh leuk, een nieuw raadtopic 😉

Ik speel voor Dynastar Intense 10 Xpress

I can stick uphill ice, on my saucer...

Oh leuk, een nieuw raadtopic 😉

Ik speel voor Dynastar Intense 10 Xpress

Shane op 26 dec 2020 22:06

Haha leuk he. Nee dat zijn ze niet. Ze waren echt helemaal egaal donkerblauw. Met alleen een paar roze accenten waaronder het logo. Soms twijfel ik wel eens of het dynastar ski’s zijn en geen atomic maar het moet wel dynastar zijn.
Ik kon er iig solide met een rotgang middelgrote bochten mee trekken en ze lieten me nooit in de steek. Echt de beste ski ooit.

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Speel ik voor de Dynastar W80 Legend.

*bericht bewerkt door Sjaak27 op 26 dec 2020 22:15

Dan ga ik voor de Intense 12

Was er toevallig ook een rentalvariant van de Speedzone 9 Ca? Die is wel het meest egaal blauw.

*bericht bewerkt door Bennie op 26 dec 2020 22:19

Nee nog niet. Zie nu deze foto maar daar leken ze het meest op. Maar dan nog donkerder blauw mat met licht roze.
https://images.app.goo.gl/iGkp4Nk7ZyfnCm4e6

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

null

Intense 4*4 ?

null
speedzone 8 ca

null
speedzone 10 ti

@Jools: kijk eens goed op je foto’s en zoom eens in… type omschrijving lijkt mij essentieel, omdat de topsheets van de latten wel eens wijzigen of er speciale sheets gebruikt worden,…

Tip: kijk ook even op de foto’s van je reisgenoten… er worden veel typische foto’s gemaakt door iedereen ook voor insta en Facebook

null

Ik heb ze gevonden op film! Niet heel duidelijk, maar hopelijk kunnen jullie er wat mee :D

null

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Het lijkt me dus de Intense 78. Zou het dan een huurmodel zijn deze? Want op internet vind ik ze alleen maar in het petrol. Bij toeval mijn lievelingskleur :P

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄
Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Whahaha, geweldig topic🥶☃️

Ik kan alleen maar melden dat van de Dynastar ski’s die ik heb geskied er geen één naar behoren skiede en ze dus allemaal niks vond dus snap niet wat je bedoeld🤣🤣

LA NORMA😍☃️

Dit moeten je ski’s zijn, alleen is deze “82”.
Zie het streepje onder “82”. Ik ken ze verder niet, maar wellicht helpt het jou of anderen bij het vinden… succes!

null

Whahaha, geweldig topic🥶☃️

Ik kan alleen maar melden dat van de Dynastar ski’s die ik heb geskied er geen één naar behoren skiede en ze dus allemaal niks vond dus snap niet wat je bedoeld🤣🤣

Piefke op 26 dec 2020 23:59

Haha nou ik was eerst ook wat terughoudend maar ik heb nog nooit zoveel vertrouwen gehad in een ski. Dus vandaar dat ik ze graag wil kopen. Ik heb ook wel eens ski’s gehad waarbij er af en toe zomaar eentje rechtsaf sloeg terwijl ik rustig van een piste af cruisde. Dat ging toen voor geen meter! Dus ik merk nu hoe belangrijk het is om op je ski’s te kunnen vertrouwen.

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Dit moeten je ski’s zijn, alleen is deze “82”.
Zie het streepje onder “82”. Ik ken ze verder niet, maar wellicht helpt het jou of anderen bij het vinden… succes!

null

Auke83 op 27 dec 2020 00:08

Dank je. Ik denk dat dit de 2020 versie zijn en die van mij 2019 ofzo? Dat zal het verschil zijn gok ik.

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Gelukkig! Ik kan rustig gaan slapen! Probleem 2 is uit de wereld!

Nu probleem19 nog! Dan kun je deze heerlijke skies gaan gebruiken!

Een 78 is natuurlijk niet hetzelfde als een 82. Het is namelijk niet zomaar een nummer, maar geeft de breedte onder de voet aan.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Het is sowieso een Dynastar Intense 4x4 78. Alleen zie je deze topsheet niet veel in de resultaten terug in Google.

*bericht bewerkt door Shane op 27 dec 2020 10:10

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Jools. “waarbij er zomaar eentje zomaar eentje rechtsaf sloeg”. Je moet natuurlijk bij Elan Amphibio wel opletten. Heeft een rechter en een linker ski.

Hen48

Het is sowieso een Dynastar Intense 4x4 78. Alleen zie je deze topsheet niet veel in de resultaten terug in Google.

Shane op 27 dec 2020 09:47

Ja klopt, ik heb het door haha. Maar dat geeft niet, want de verkoopversie is dus mijn favoriete petrol kleur. Dus dat komt mij alleen maar goed uit. Nu nog even een mooie aanbieding scoren.

Iedereen bedankt voor het meedenken!!!

Stormchasen is mijn grote passie. Happystormchaser op facebook. 😄 Fan van Valloire. 😄

Plaats een reactie